Журналістське розслідування – як соціальні аптеки розводять киян

22 листопада 2016, 07:58
Читать новость на русском

Журналісти провели розслідування та з’ясували, що комунальна мережа аптек, яка мала б бути доступною для пенсіонерів та малозабезпечених людей, насправді обдирає клієнтів.

Це з’ясували журналісти програми "Гроші", що на телеканалі "1+1".

Комунальна мережа аптек під брендом "КП Фармація" стягує з малозабезпечених втридорога.

Цю аферу прикривають за допомогою спеціальної карти – киянина. З цією картою знижки отримують усі, однак навіть з цією карткою ціни вищі, ніж в будь-якій іншій аптеці.

Цікаво, що мережа аптек належить не конкретному бізнесмену, а місцевій владі. Самі кияни також дуже нарікають на "космічні" ціни.

Журналісти порівняли ціни в цій аптеці, та помітили, що ціни відрізняють на 20-30 гривень.

Директор Руслан Світлий голова КП "Фармація" виправдовується, що за системою знижок кияни економлять 13-14 мільйонів гривень.