Nokia представила нові смартфони, американці створили комп'ютерного педагога

3 квітня 2014, 22:20
Читать новость на русском

Nokia представила свій новий флагманський смартфон та три інші ґаджети середньої цінової категорії, а американські науковці створили комп'ютер, який може навчати інші машини.


Nokia Lumia 930

Компанія Nokia представила новий флагманський смартфон — Lumia 930.

Апарат отримав 5-дюймовий сенсорний дисплей з роздільною здатністю Full HD (1920 x 1080), виконаний за технологією ClearBlack AMOLED. Вона забезпечує чітке відтворення чорного кольору під будь-яким кутом і навіть під прямими сонячними променями.

Процесор у новинки — 4-ядерний Qualcomm Snapdragon 800 з тактовою частотою 2.2 ГГц. Також на борті — 2 Гб оперативки та 32 Гб флеш-пам'яті. Слоту для карт microSD немає.

Серед особливостей смартфона — 20-мегапіксельна камера PureView з оптикою Zeiss та подвійним спалахом. Окрім зображень та відео з доволі високою роздільною здатністю, вона дозволяє робити і 5-мегапіксельні фото. Такий розмір краще підходить для розміщення в соцмережах.

Також апарат підтримує функцію бездротової зарядки.

Працює смартфон під управлінням оновленої операційної системи Windows Phone 8.1.

Продажі Nokia Lumia 930 стартують у червні. Орієнтовна ціна — $600.

Nokia Lumia 630 & Lumia 635

Разом із новим флагманом дебютували й три інші смартфони середньої цінової категорії — Lumia 630, 630 Dual SIM зі слотами для двох сім-карт і Lumia 635 з підтримкою 4G/LTE.

Фактично, це один і той же апарат. У всіх є 4,5-дюймовий дисплей (854х48), 4-ядерний процесор Qualcomm Snapdragon S400 з тактовою частотою 1.2 ГГц та 512 Мб "оперативки". Вбудованої пам'яті лише 8 Гб, однак є слот для карт microSD.

Камера — 5-мегапіксельна з можливістю запису відео в 720p.

Усі смартфони працюють під управлінням Windows Phone 8.1.

У продажу 630-ті з'являться у травні за ціною близько $160-170. 635-та Lumia коштуватиме на $20 дорожче, її можна буде придбати влітку.

Комп'ютер-педагог

Науковці Вашингтонського університету розробили алгоритм, який дозволяє одному комп'ютеру навчати інших. Продемонстрували його за допомогою класичної гри Pac-Man.

Суть технології в тому, що машина-вчитель дає поради своєму "студенту". При чому, як і в реальному житті, їх потрібно давати не надто швидко, адже "учень" нічому не навчиться. І не надто повільно, інакше процес затягнеться.

Застосувань у цієї технології безліч, — вважають розробники. Приміром, вона дозволить навчати застарілих заводських роботів новим процесам без потреби заміни обладнання. Ну, а в перспективі — створювати машини, які вчитимуть людей.