Огляд преси за 21 жовтня
Чи запрацює наступного року ринок землі на повну потужність знає "Україна Молода". Видання "Известия" дізнавалось хто і навіщо захоплює нерухомість в Криму. Як із бізнесу зовнішня реклама поступово перетворилася на політичний ресурс, розбирався тижневик "Власть Денег".
Якщо у нашій державі не скасують земельний мораторій, українські селяни й далі житимуть бідніше за своїх зарубіжних сусідів. Україна вкотре готується скасувати мораторій на продаж земель сільськогосподарського призначення. Пакет законів з регулювання ринку землі може бути ухвалений вже до кінця року. Втім, як показує практика, схожі спроби робилися вже не раз. Тож чи запрацює наступного року ринок землі на повну потужність, чи знову включення земель сільськогосппризначення в ринковий обіг відкладеться на невизначений термін? - знає "Україна Молода" у статті ″Обкрадаємо самих себе″.
Ностальгія за кримським добром. Після розпаду Радянського союзу в Криму залишилося чимало санаторіїв, пансіонатів, баз відпочинку, збудованих за кошти держави, підприємств та організацій. За даними російського агентства з управління держвласністю, Москва може претендувати на три сотні об’єктів нерухомого майна на півострові. Питання розподілу радянського спадку і досі чи не найскладніше в україно-російських відносинах. Хто і навіщо захоплює нерухомість в Криму? Власне розслідування проводять "Известия" у статті ″Развод с Крымом″.
Політики прибрали під себе білборди. Зовнішня реклама - чи не найзаполітизованіший ринок в сегменті малого та середнього бізнесу. 80% компаній, які володіють щитами, сітілайтами та іншими рекламними конструкціями, прямо або ж опосередковано пов’язані з політиками. Із бізнесу зовнішня реклама поступово перетворилася на політичний ресурс, який в нинішній виборчій кампанії знову використовується на повну. Хто з політиків зі щитом, а хто - на щиті - розбирався тижневик "Власть Денег" у статті ″Ощитинились″.