Оприлюднили кінцевий звіт розслідування страшної авіакатастрофи в Альпах
Неабиякі реформи можуть відбутися у сфері міжнародних авіаперевезень. Зокрема, посилиться контроль за пілотами. Ретельніше перевірятимуть їхню психіку.
Але це за умови, якщо посадовці дослухаються до фахівців, які розслідували катастрофу літака Germanwings. Нагадаємо, майже рік тому пілот цього літака розбив судно з пасажирами. На борту було 144 пасажири та 6 членів екіпажу. Як потім з'ясувалося, штурман переживав серйозну депресію.
З моменту жахливої авіакатастроф минув майже рік. Про трагічні події між стрімких Альп нагадує лише невеликий меморіал. Місцеві жителі та нечасті гості все ще несуть квіти та свічки.
Син Юргена Фішеніга був одним із пасажирів злощасного літака. Того дня він вилетів з Барселони до Дюссельдорфа. Нині хлопець міг сидіти поруч із батьком. Якби не рішення другого пілота покінчити із депресією через самогубство.
Сьогодні, 13 березня у Франції оприлюднили кінцевий звіт розслідування авіакатастрофи. Сумнівів у тому, що пілот розбив літак свідомо, у слідчих немає. Адвокат родин загиблих вважає: те, що сталося – наслідок недбалості з боку чиновників та авіакомпанії.
Зі свого боку в авіакомпанії запевняють, що Любіц здав усі внутрішні тести і причин не пускати його за штурвал не було. Щоправда, за два тижні до фатального польоту медики рекомендували пілоту пройти лікування у психіатричній клініці. Але не повідомили про це авіакомпанію — через конфіденційність.
Читайте також: Найбільші трагедії 2015 року в інфографіці
Після свого розслідування слідчі рекомендують змінити медичні правила для пілотів. А саме — встановити регулярні перевірки і зобов'язати медиків повідомляти про психічні розлади у льотчиків.
Чи вплинуть рекомендації на авіакомпанії – покаже час. Родичі ж загиблих досі чекають вибачень від тих, хто допустив катастрофу. Винних має назвати суд.