Підвищення з/д тарифів може "зіграти злий жарт" з АКХЗ, – гендиректор
Такі глобальні рішення, як підвищення тарифів на з/д перевезення, повинні прийматися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості і АПК України
Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив генеральний директор Авдіївського коксохімічного заводу Муса Магомедов, коментуючи наказ Міністерства інфраструктури України про збільшення з/д тарифів на вантажні перевезення на 22,5%, пише Uaprom.info.
"Такий величезний рівень підвищення тарифів монополіста викликає подив і цілий ряд питань. Зокрема, для чого "УЗ" так агресивно підвищувати тарифи, якщо на сьогоднішній день навіть при наявності достатньої кількості коштів існуючі проблеми в "УЗ" не вирішуються? Для того, щоб і далі безболісно працювати в умовах непрацюючих формульних контрактів по паливу, закривати очі на проблеми в розподілі парку піввагонів, не шукати додаткові вантажопотоки, не вести системну роботу щодо зниження збитковості сегмента пасажирських перевезень, при цьому щорічно підвищувати адмінвитрати на двозначні цифри? І те, що я ніяк не можу зрозуміти, – при наявності грошових коштів не виконувати інвестиційну програму, затверджену Кабінетом міністрів України!", – написав Магомедов.
Він зазначив, що нові тарифи "можуть зіграти злий жарт" як з АКХЗ, так і з багатьма іншими підприємствами країни.
"Перебуваючи в прифронтовому положенні ми довгий час працювали з перебоями, і тільки з травня цього року стали нарощувати виробництво коксу з 140 тисяч тон до 250 тисяч тон на місяць. І це нам коштувало величезних зусиль, в тому числі, в частині досягнення конкурентоспроможної собівартості. Хотілося б, щоб "Укрзалізницятакож боролася за збільшення обсягів перевезень при збереженні мінімально можливих тарифів, як ми за обсяги виробництва з мінімально можливою собівартістю, в такому випадку ми збережемо досягнуті обсяги виробництва, а "УЗ" – вантажну базу і доходи", – написав гендиректор АКХЗ.
Магомедов висловив упевненість в тому, що такі глобальні рішення як підвищення тарифів на з/д перевезення повинні прийматися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості і АПК України.
"Та й поспішати з цим питанням немає чого – грошей і доходів після двох індексацій в 2015-2016 роках (сумарно +49,5%) більше ніж достатньо і для фінансування поточної діяльності, і для інвестицій", – зазначив гендиректор метпідприємства.
Він також висловив надію, що в цей раз Кабмін змусить з/д монополіста "зайнятися вирішенням вже перезрілих операційних проблем і виконанням майже безнадійно провалену інвестиційної програми 2017 року".