Приватні перевізники активно взялись за розвиток космічного туризму
Першим космічним туристом у 2001 році став американець Денніс Тіто.
За задоволення побачити землю з орбіти товстосум виклав не багато не мало, а аж цілих 20 мільйонів доларів.
Зараз така розвага подешевшала рівно у 100 разів. Квиток у космос коштує всього 200 тисяч доларів. Але щоб отримати його, треба наперед записати до приватних перевізників.
Конкурентів в цій галузі вже чимало, проте більшість з них навіть не варті уваги. Ракети здебільшого самопальні, ідеальним все виглядає лише у гарних рекламних проспектах, а чогось конкретного майбутнім туристам запропонувати ці компанії не можуть.
Головні конкуренти на ринку – Virgin Galactic та Aeds Astrium. Ці хлопці точно налаштовані на результат, свої космічні апарати вони вже підготували до регулярних польотів.
Приміром, Річард Бренсон - голова Vigin - вже навіть продав перші 200 квитків на суборбітальні польоти в космос. Його космічний човник кілька разів успішно пройшов випробування, чим ще раз довів - пасажирам на борту нічого не загрожуватиме. Ну, хіба у когось від космічних висот зупиниться серце.
Друга компанія теж на низькому старті. Втім, принцип їхнього космічного човника дещо інший - він стартує, як звичайний літак, а потім у нього запускається ракета, яка і виводить його в космос.
Ціни не відлякують майбутніх космонавтів. В світі чимало людей, які готові заплатити шалені гроші, щоб на власні очі побачити відкритий Космос.