Сіднейські вогні змінюють стіни оперного театру, немов у калейдоскопі
Оперний театр у Сіднеї можна по праву назвати одним з сучасних чудес світу. Ще більшу популярність він здобув після світлового шоу, режисером якого виступив всесвітньовідомий Брайан Іно - батько ембієнту.
Поглянути на його аудіовізуальну інсталяцію “77 мільйонів картин” прибули люди з усіх куточків світу. Ще б пак, таке трапляється нечасто, а побачити світлову фантасмагорію на будівлі Сіднейського оперного театру можна лише раз у житті.
“Усі свої арт-роботи я намагаюся зробити якнайпривабливішими для звичайного глядача. Я не хочу, щоб хтось почав ламати голову над мистецтвом, намагаючись його зрозуміти. Все, що я хотів, це щоб люди, проходячи поряд - зупинилися і помилувалися моїм творінням”, - сказав музикант та митець Брайан Іно.
“Ми виготовили 35-ти міліметрові слайди з картинками, вони виглядають як поштова марка, проте на стінах оперного вони стануть чимось фантастичним”, - запевняє Нік Робертсон (Lumen London).
Зображення на стінах оперного постійно змінюються, немов у калейдоскопі. Їх проектують через усю сіднейську гавань за допомогою надпотужних пристроїв. Кожного вечора митець презентував нову серію зображень, звісно, 77 мільйонів картин, як було заявлено у назві проекту, там не назбиралося, проте глядачі були у захваті.
Найскладніші технічні роботи Брайан Іно виконав у співпраці з сіднейською компанією Smart Light. Її спеціалісти вже набили руку на подібних проектах, тому перетворити Оперний театр на чудо візуального мистецтва експертам було неважко.
Натхненням для Іно при створенні світлового шоу стала музика. Стиль ембієнт та відер фрагменти - на переконання Іно - створюють цілісну картину в уяві глядача, і величні стіни Сіднейського оперного театру в даному випадку є ідеальним варіантом.
Втім, недоброзичливці стверджують, що своє світлове шоу Іно створив виключно для снобів. Але автор не зважає на заздрісників. Він переконаний, що його творіння зрозуміле абсолютно всім, адже музика та світло - чудове поєднання.