Скільки треба грошей, щоб купити вживане авто з Європи
Разом із Угодою про Асоціацію з ЄС в Україні стали жорсткішими екологічні вимоги до автівок.
Депутати таки зробили вживані автомобілі доступнішими для українців. Адже поки роками говорили про завищені мита на користовані автівки з-за кордону, парламентарі кивали і визнавали проблему, але нічого не робили.
Тепер законно в Україну можуть потрапити транспортні засоби після 2010 року випуску. Через високі мита навіть вживані автомобілі стали розкішшю. Співавторами законопроекту, який знижує мита на іноземні авто, стали близько сотні нардепів. Він працюватиме 2 роки.
Найбільше подешевшають мита на автівки із об'ємом двигуна 1-1,5 л. Мито для машин із двигуном до одного літра зменшиться у 10 разів. Для автівки із мотором до півтора літра — у понад 20 разів.
Суттєво зменшаться збори і за більш потужні агрегати. Та не залежно від об'єму двигуна привезти собі автівку можна лише раз на рік. І продавати протягом цього часу не варто, бо мита тоді доведеться сплатити по повній. Тому вплив на український авторинок буде мінімальним.
А от автодилери, а з ними і державна казна, від законопроекту можуть постраждати. Через "сірий" імпорт нових автомобілів. І схема не складна — продавати нові автівки під виглядом старих поруч із кордоном.
"І ПДВ, і мито держава отримує з нових автомобілів у повному об'ємі. Тому що заводська документація, нема заниження митної вартості, а коли я буду видавати цей автомобіль за потриманий, то я домовлюсь з митницею, поставлю його на облік в Польщі на один день за 100 доларів. Зніму з обліку — це вже буде старий автомобіль", — розповів голова асоціації автодилерів і автоімпортерів України Олег Назаренко.
Що ж до вживаних автівок з Європи — за безцінь їх усе одно не купиш. Доведеться мати хоча б зо 5 тисяч євро, щоб вкластись у вимоги держави і не купити непотріб. Заплатити 20% ПДВ та кілька невеликих податків. Тепер же залишилось дочекатись, поки Президент України підпише ухвалений законопроект.