Маленька компанія подала до суду на Meta за нібито крадіжку назви: вона теж називається Meta

20 липня 2022, 20:02
Читать новость на русском

Джерело:

The Verge

У 2021 році компанія Facebook змінила назву на Meta, оголосивши своїм головним напрямком рух на метаверс. Майже рік потому невелика компанія з аналогічною назвою заявляє, що технологічний гігант украв її бренд. Буде суд.

META або Meta.is – це мистецька компанія, що працює серед іншого й у сфері доповненої реальності, на яку віднедавна звернула увагу й колишня Facebook. Таким чином в обох тепер перетинається не лише назва, а й діяльність. Оригінальна META існує на ринку вже дванадцять років і, згідно з заявою, опублікованою на офіційному сайті, вона намагалась домовитись із корпорацією Марка Цукерберга протягом восьми місяців. Все безуспішно.

Цікаво Meta, Microsoft та інші техгіганти створили групу для розробки стандартів метаверсу

Що відомо про конфлікт

"28 жовтня 2021 року Facebook конфіскував нашу марку та ім’я META, в які ми вкладали свої кров, піт і сльози протягом понад дванадцяти років", – такими словами починається звернення Meta.is.

Ми були здивовані, як і ви. Серед викликів пандемії та її впливу на простір досвіду ми вносили останні штрихи до нової ініціативи UNREALITY. Тоді одна з найпотужніших компаній у світі без попередження забрала нашу особу. Сьогодні, після восьми місяців добросовісних, але безуспішних, спроб домовитися з Facebook, у нас не лишилося іншого вибору, як подати на них до суду. У позові стверджується, що Facebook порушив федерально зареєстровані торговельні марки META та права на товарні знаки загального права, а також вчинив кричущі дії недобросовісної конкуренції,
– йдеться в дописі компанії.

Meta.is при цьому фактично звинувачує корпорацію в лицемірстві, заявляючи, що та "багато говорить про підтримку творців", але в результаті чинить із ними настільки несправедливо, захоплюючи чужу інтелектуальну власність і використовуючи її в тих самих просторах, в яких працює оригінальний бренд. При цьому, будучи домінуючим бізнесом з більшими можливостями, Facebook просто заплутує споживача. 

Як зазначає джерело, значна частина справи пов’язана з численними скандалами довкола Facebook, які унеможливлюють оприлюднення імені Meta.is через побоювання негативних асоціацій.

Meta[.is] більше не може надавати товари та послуги під маркою META, оскільки споживачі, ймовірно, помилково вважатимуть, що товари та послуги Meta[.is] походять від Facebook, і що Meta[.is] пов’язана з токсичністю, яка нерозривно пов’язана з Facebook,
– кажуть у мистецькій компанії.

У колишньому Facebook не дають коментарів з цього приводу.