Після значної критики Google відмовиться від технології FLoC і замінить її іншою

26 січня 2022, 21:03
Читать новость на русском

Джерело:

TechCrunch

Проєкт Google, покликаний замінити файли cookies, отримав негативний відгук не лише від користувачів мережі, а й від IT-спеціалістів та компаній. Ймовірно, це стало причиною, чому компанія передумала.

Як повідомляє джерело, проєкт буде повністю закритий. Замість нього Google оголосила про розробку нової технології для налаштування таргетованої реклами – Topics.

Цікаво Google знайшла заміну файлам cookie: конфіденційність користувачів буде збережено

Як працюватиме Topics

  • Ідея полягає в тому, що браузер буде дізнаватися про переваги користувача через історію відвідування сайтів, яка буде зберігатися до трьох тижнів.
  • Кожному сайту Google присвоїть певні тематики, яких в базі алгоритму наразі близько 300.
  • Для сайтів, які Google не класифікує вручну, теми будуть підібрані автоматично за допомогою штучного інтелекту, який буде вгадувати їх на основі назви домену сайту і його вмісту.
  • За допомогою тематик Google складатиме цифровий профіль користувача, на основі якого й працюватиме таргетована реклама.
  • У компанії обіцяють, що в нього не будуть включати різні делікатні теми, на зразок статевої та расової приналежності.
  • Google називає метод збору інформації для реклами Topics більш конфіденційним, ніж cookies.

У компанії відзначили, що користувачі отримають можливість переглядати й видаляти свої теми інтересів зі списку.


Користувачі зможуть видаляти інтереси зі списку, тим самим, ймовірно, блокуючи рекламу на певні теми / Фото Google

Як зазначив Бен Гелбрейт, керівник відділу Google Privacy Sandbox, він бачить у новому підході до збору інформації значний потенціал. Однак поки неясно, чи будуть інші розробники браузерів зацікавлені в додаванні API Topics у свої продукти. Раніше, нагадаємо, ряд компаній відмовились впроваджувати технологію FLoC. Серед них Vivaldi та Brave – браузери побудовані на рушії Chromium. Їх розробники назвали FLoC "огидною" технологією. А до них розробку критикували у компанії DuckDuckGo, яка володіє однойменною пошуковою системою.