Цифра дня: у кіберполіції отримали 30 тисяч звернень щодо шахрайства в інтернеті
Кіберполіція теж вирішила підбити підсумки 2020 року. Вони підрахували, що за минулий рік отримали понад 30 тисяч звернень щодо шахрайства в інтернеті.
Найбільше скарг стосувались продажу неіснуючих товарів, телефонні шахрайства, а також різноманітні схеми фішингу. Про це розповіли у пресслужбі МВС.
До теми В українському Telegram активізувались шахраї: як не стати жертвою фішингу
Як захиститись від шахраїв
У поліції також дали кілька порад, щоб убезпечитися від подібних видів шахрайства. На перший погляд, вони можуть видаватись банальними, але така кількість звернень показує, що українці їх і далі порушують.
Не передавайте нікому дані банківської картки, особливо CVV-код та пін-код. Працівники банку ніколи не запитують таку інформацію, тож це очевидно шахраї.
Для безпечного шопінгу в інтернеті використовуйте лише перевірені ресурси та обирайте післяплату.
Під час покупки на платформі оголошень, обговорюйте деталі угоди тільки в чаті цієї платформи і не переходьте в сторонні месенджери.
- Перевіряйте захист сайтів, на якому хочете виконати покупку – в назві адреси вони мають містити https:// та значок замка;
- Перевіряйте назву сайту. Один непомітний символ на панелі адреси може означати, що ви потрапили на фішинговий сайт;
- Не переходьте за сумнівними посиланнями, навіть якщо отримали лінки від знайомого адресата (його профіль може бути зламаним).