У планах Дмитра Табачника ввести окремий курс російської літератури
Джерело:
УНІАНВ Україні в середні школи слід повернути окремий курс російської літератури.
Про це сьогодні на прес-конференції в Харкові сказав міністр освіти і науки України Дмитро Табачник, відповідаючи на питання журналістів про можливість виділення в навчальних програмах загальноосвітніх шкіл курсу російської літератури з курсу зарубіжної літератури.
"Це скажуть фахівці, але я думаю, що це варто зробити", - сказав Табачник. На думку Табачника, злиття цих курсів було штучним і жодним чином не відповідає потребам підвищення якості освіти в середній школі. "Я хочу сказати, що перенесення російської літератури в курс зарубіжної літератури, на мою думку, це спотворення, яке абсолютно не відповідає якості освіти, тому що Україна є разом з Росією співавтором і співвласницею величезної української російськомовної культури", - акцентував Табачник.
На думку міністра, можливість рівноцінно володіти українськими та російськими мовами "долею подаровано українському народу", і тому варто говорити не про обмеження, а про розширення мовного горизонту українців.
"Я вважаю, що доля подарувала українському народу білінгвізм, і відмовлятися від нього абсолютно недоцільно, недоречно. Знання кожної мови - це знання цілого світу. У нас сьогодні в Україні всі мають можливість одночасно гармонійно бути причетними до двох океанах культур, до двох морів інформації. Потрібно говорити не про те, щоб відвести воду і заборонити користуватися океаном однієї культури, а опанувати третім, четвертим океаном - англомовної культури, франкомовної або який-небудь інший ", - резюмував Табачник.
Сьогодні в Харкові проходить розширена колегія Міністерства освіти України під головуванням міністра Табачника. Основним питанням засідання є поліпшення якості освіти в Україні. Підсумком роботи колегії має стати оприлюднення проекту нового закону України "Про освіту", а також розробка нових стандартів вищої освіти, концепції напрямів підготовки бакалаврів, нових правил атестацій професорів і доцентів, а також документів, що передбачають розширення автономії вищих навчальних закладів.