Кабмін хоче створити в Україні "кризову гарячу лінію": яка її мета

25 січня 2021, 15:26
Читать новость на русском

Кабінет міністрів працює над створенням в Україні "кризової гарячої лінії". Держсекретар уряду розпорядився створити робочу групу, яка займатиметься цим питанням.

Джерело: телеграм-канал Олега Немчінова

Допомагатиме у створенні "гарячої лінії" естонський Центр політичних досліджень "PRAXIS". Про це 25 січня повідомив міністр Кабінету міністрів Олег Немчінов.

Читайте також Кабмін підтримав проєкт Стратегії воєнної безпеки України: що він передбачає

Створення "кризової гарячої лінії"

  • У вересні 2020 року естонський Центр політичних досліджень "PRAXIS" запропонував допомогти Україні у створенні "кризової гарячої лінії", як аналога лінії 12-47 в Естонії.
  • Кабмін опрацював цю пропозицію та прийняв рішення долучити до роботи Урядовий контактний центр, який мав стати базою для створення кризового інформаційного телефону.
  • Урядовий контактний центр 2 листопада 2020 року уклав Меморандум про співпрацю з Аналітичним центром "PRAXIS".
  • Держсекретар Кабінету міністрів створив робочу групу, яка повинна долучитися до створення "кризової гарячої лінії", а саме візьметься за розробку необхідних нормативно-правових актів.

Навіщо в Україні "кризова гаряча лінія"

  • Допоможе населенню України швидко отримувати інформацію про кризу та існуючі небезпеки;
  • Дозволить утримувати вільним ресурс телефонів екстреної допомоги для обробки екстрених викликів;
  • Допоможе ефективніше справлятися з кризами та скорочувати збитки, що можуть бути завдані ними, оскільки населення буде краще обізнане про небезпеки та буде мати інформацію про реагування;
  • Допоможе гармонізувати повідомлення різних державних органів України у разі кризи (буде запобігати можливості суперечливих повідомлень);
  • Допоможе державним органам, що здійснюють антикризове управління, отримувати важливу додаткову інформацію про кризу;
  • Зменшить обсяги витрат;
  • Дозволить державним органам у найкоротший час почати кризову безперервну комунікацію та підтримку заявників вже у заздалегідь підготовленому стані;
  • Підвищить довіру до держави.