Українські політики намагаються підкорити соцмережі

2 лютого 2012, 09:12
Читать новость на русском

Українські можновладці масово стають користувачами соціальних мереж. На своїх сторінках вони намагаються розтлумачити власні гасла та дії потенційним виборцям.

"На сьогодні це дуже красива фішка, яка якщо буде дієва то тільки у великих містах, містах-мільйонниках, де є дуже велике проникнення інтеренету і знову ж її треба використовувати ефективно. Якщо створити в інтернет-мережі, свій акаунт і туди буде писати секретар якісь стерильні, нецікаві тексти, то інтеренет аудиторія дуже відчуває фальш, її не обдуриш", - вважає голова комітету виборців України Олександр Черненко.

Та й на парламентські вибори цього року прийдуть переважно ті, хто не є користувачами соціальних мереж.

"З молоді на вибори прийде відсотків 10 і не обов'язково вони читали ваш Facebook, і не обов'язково, що ці 10 відсотків голосуватимуть на свою думку. Якщо говорити про пенсіонерів, то їх прийде 90%", - розповів політтехнолог Денис Богуш.

В Україні поки що не сформована інтернет-індустрія політичних технологій, - констатують експерти. Тоді як, приміром, Барак Обама став Президентом Сполучених Штатів великою мірою завдяки соціальним мережам. Нещодавні вуличні протести у Москві спочатку народилися в інтернеті. В Україні ж з тисячі людей, які в соціальних мережах зголошуються прийти на мітинг, реалізовують свої наміри до 100 осіб.