Увага! КАСКО!
Придбав авто - купуй КАСКО! Зі збільшенням кількості автомобілів збільшується і ймовірність надзвичайних подій. Аби убезпечити "залізного коня", експерти рекомендують страхування КАСКО. На відміну від Автоцивілки, воно є добровільним і спрямоване на компенсацію наслідків завданих автомобілю ушкоджень або крадіжки.
Адже щороку в Україні викрадають близько 5 тисяч авто, знаходять тільки половину. ДТП, за минулий рік, сталося близько 300 тисяч.
За словами Андрія Ващука - директора Київської дирекції ПРАТ "СК "Арсенал Страхування", страховані компанії, здебільшого, не повинні обмежувати «паркову». Основна франшиза, яка має бути на викрадення авто – це 5-10%. Другим ризиком, на думку Ващука, на який варто звертати увагу, - є ДТП і коефіцієнти, що змінюють ціну страхування за умови вини водія.
Серед майже 9 мільйонів автомоблів, зареєстрованих в Україні, лише приблизно 8% мають поліс КАСКО. Відтак, тільки вони і застраховані навіть від некласичних ризиків. Наталія Любкіна, начальник управління розвитку мережі у м. Луганськ ПРАТ "СК "Арсенал Страхування", зауважує – усі «некласичні ризики», як правило, у страховиків об’єднуються під однією назвою і дуже важливо при страхуванні автомобіля з’ясувати, що саме входить у ці «некласичні ризики». А відтак - в якому випадку можна розраховувати на отримання виплати - чи після затоплення авто, потрапляння на нього сторонніх предметів: глиб льоду з дахів, граду, блискавки чи інших метеорологічних наслідків.
Кількість компаній, що продають поліси КАСКО, налічує 2 сотні. І майже кожна з них має власну пропозицію з умовами продажу цього полісу, адже на відміну від Автоцивілки, ціна КАСКО не є фіксованою. Наприклад, у великих містах збільшується ймовірність ДТП чи крадіжки, тому вартість полісу вища.
Заступник голови Ліги страхових організацій України Олександр Залєтов зазначає – вартість полісу залежить від марки автомобіля, його пробігу, водійського стажу та інших показників. Наприклад, у Великій Британії, навіть, береться до уваги ім'я власника автомобіля або колір його очей. А все тому, що певні страхові компанії спеціально вивчали ризики категорій цих автомобілістів.
В більшості випадків договір КАСКО підписується на один рік. Втім, в деяких страхових компаніях практикується так званий «поліс вихідного дня», термін дії якого може становити лише кілька днів. При складанні договору потрібно обов'язково вивчати умови виплат по страхових випадках. Адже цілком може бути, що банальна експлуатація літньої гуми в зимовий період може стати фатальною при спробі отримати відшкодування збитку завданого через це автомобілю.