Як виготовляють світлофори

5 серпня 2014, 23:57
Читать новость на русском

Куди б ви не прямували, світлофори – це вказівне світло, яке веде вас у точку призначення. По території США їх встановлено понад 300 тисяч. Вони бувають дуже різних форм та розмірів

Заводи, які виготовляють світлофори, мають адаптувати їх до потреб та вимог тисяч різних юрисдикцій.

Корпорація "Маккейн" спеціалізується на виготовленні як пластикових, так і алюмінієвих світлових коробок. Чимало американських юрисдикцій обирає алюміній, тому що він майже не піддається корозії і витримує потужні вітри. Він легкий, але достатньо міцний, аби встояти при вітрі зі швидкістю 150 кілометрів на годину.

Допоки алюміній не перетворюється на захисну оболонку, з ним працюють у рідкій формі. У заводській ливарні блоки розміром з лоток яєць плавлять у величезному колінчастому тиглі при температурі 1200 градусів. Розплавлений метал після цього потрапляє у ливарну форму з фарбою – серце майже 5-тонної машини з гідравлічним пресом. Спочатку машина герметизує разом дві половинки прес-форми. Увесь процес закінчується менш, як за хвилину.

Гаряче мастило проходить по каналах у прес-формі, аби підтримувати температуру на рівні 300 градусів.

На заводі працює ще одна виробнича лінія, яка продукує корпуси з суміші пластику та скловолокна. Вуглецевий пластик не піддається корозії і витримує ультрафіолетові промені, які зазвичай роблять пластмасу крихкою. Ще більшої міцності додає скловолокно.

Пластиковий скловолоконний матеріал використовують у вигляді гранул. При температурі 435 градусів їх розплавляють і наповнюють форми з силою рівною 600 тонн. Після затвердіння їх обробляють так само, як алюмінієві корпуси.

І пластикові, і алюмінієві корпуси однаково обробляють при збірці. Спеціалісти скріплюють їх у набори за індивідуальними замовленнями.

Світлові гнізда складають на окремій невеликій лінії виробництва. До кожного гнізда приєднується електричний провід. Тоді спеціальна машина пробиває заклепки всередині гнізда, щоб добре закріпити дроти в місці.

Чимало сучасних світлофорів замість лампочок використовують світлодіоди. На їхнє виготовлення потрібно витратити більше коштів, але вони світять яскравіше, витрачають у 7-8 разів менше електроенергії, а термін експлуатації – у десять разів довший.

Система світлофорів пов’язана, збій в роботі одного викличе неполадки в усій мережі. І ось, коли лампочки та дроти перевірені їх можна пакувати для відправки.

Вже через деякий час в якомусь із куточків країни від них залежатиме безпечне добирання автомобілістів та пішоходів додому.