З початку фінансової кризи кількість інтернет-магазинів в Україні зросла вдвічі
За останні два роки на ринок вийшли багато нових дрібних магазинів, які іноді, зазначають учасники ринку, працюють неофіційно, що створює низку проблем.
"Забувають про те, що треба платити податки та потрібно працювати легально хоч би в українському понятті цього слова. І це приводить до проблем, в першу чергу це демпінг і неможливість розвивати цей ринок, а по-друге, антиреклама самого способу продажу через Інтернет", - каже керівник інтернет-супермаркету Rozetka.ua Владислав Чечьоткін.
Наразі на ринку електронної комерції спостерігається жорстка конкуренція, яка посилюватиметься й надалі, зазначають аналітики. Тож, аби бізнес був успішним, гравцям ринку доводиться збільшувати бюджети.
"Якщо пару років тому власників інтернет-магазинів цікавили питання трафіку, позиції в пошукових системах, то сьогодні ми вже пішли значно далі і говоримо, зокрема, про ефективність вартості залучення покупця", - каже генеральний директор сервісу Promodo.ua Олександр Колб.
80% усіх інтернет-продажів в Україні припадає на електроніку та побутову техніку, проте вже найближчим часом їхня частка зменшуватиметься. Найперспективнішими, пророкують експерти, стануть продажі товарів народного вжитку, зокрема одягу, книжок предметів для дому й інтер’єру.