Туристи про це навіть не задумуються, а треба: яка головна проблема готелів all inclusive
Джерело:
DIPОбираючи відпочинок в курортних країнах, туристи зазвичай надають перевагу готелям за системою "все включено". Втім, є й недоліки, про які люди не думають.
І це – велика кількість відходів. Головну проблему готелів "все включено" озвучив голова Асоціації професійних менеджерів готелів Хакан Саатчіоглу, передає DIP.
Читайте також "Геть депресію!": 3 теплі напрямки Європи з низькими цінниками, які варто відвідати в листопаді
В Туреччині назвали головну проблему готелів "все включено"
Перша – актуальна тема екології та "сталого розвитку". Друга і більш актуальна – це просто дуже дорого: збитки лише від викинутої їжі оцінюються у 600 тисяч турецьких лір на місяць. Через це готельєри готові вимагати від уряду змінити цю систему.
Готелі працюють над сталим розвитком – наприклад, встановлюють сонячні електростанції та розпочали роботу над переробкою води в басейнах. Це робиться не лише через важливість теми сталого туризму, яка є популярною серед певної цільової аудиторії, зокрема німецьких туристів,
– каже Саатчіоглу.
Проте іноді "сталий розвиток" значно підвищує витрати. Наприклад, якби торік готелі використовували пластикові пляшки для води, то витратили би 8 мільйонів TL, але на скляні пляшки пішло 32 мільйони TL.
Однак, найголовнішою проблемою є величезна кількість сміття і відходів, які породжує система "все включено". Основна проблема для готельєрів тут – буквально викинуті величезні суми грошей.
Збитки стали дуже серйозними – готелі викидають 300 грамів переробленої їжі на одну людину. У готелі на тисячу людей це 300 кілограмів – тобто 9 тонн на місяць. Вартість цього становить приблизно 600 тисяч TL.
Тому, як заявив Саатчіоглу, саме з цієї причини система "все включено" в Європі почне піддаватися критиці. Асоціація вже звернулася до міністра культури та туризму Мехмета Нурі Ерсоя, зазначивши, що "необхідно переглянути цю систему".
До речі, він також назвав категорії туристів, які здебільшого створюють цю проблему – це внутрішні туристи та гості з Близького Сходу.