Без антибіотиків та шкоди здоров'ю: як бренд "Епікур" трансформував ринок курячого м'яса

11 грудня 2021, 18:43
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

М'ясо курки є найбільш вживаним у багатьох країнах світу, зокрема й в Україні. При цьому популярність курячого м'яса продовжує рости великими темпами – в ній багато білків, мало жирів та сотні варіантів приготування.

Також часто саме курятина є основою правильного харчування через поживність, водночас помірну кількість калорій. Але тут важливо обирати перевірених виробників, адже неякісна курятина може зашкодити здоров'ю.

Близько 80% антибіотиків у світі використовується саме у сільському господарстві. Це дозволяє спростити вирощування та стимулювати зростання тварин. Водночас ООН визнав такі дії та методи вирощення – глобальною загрозою людству, яка викликана розвитком стійких бактерій.

Алекс Коваленко, засновник бренду "Епікур", першим в Україні відмовився від антибіотиків при вирощуванні курячого м'яса і впроваджує цей підхід на інших виробництвах. Він створив в Україні екологічне виробництво, де відмовилися від безпідставного застосування антибіотиків.

Ми новатори, які першими відмовилися від усякої погані. Ми вирощуємо чистий продукт без антибіотиків, гормонів та стимуляторів росту. Це великий комплекс заходів – харчування, гігієна та біобезпека виробництва,
– зазначив засновник "Епікур".

Нещодавно компанія отримала нагороду від Спілки українських підприємців – "Лідер змін".

Продукцію бренду "Епікур" можна знайти у більшості торгових мереж, вона займає друге місце з часткою 20-35% серед брендів курячого м'яса.

Успіхи бренду та визнання покупців змінили стандарти ринку без державного втручання, тому тепер впроваджуються технології вирощування без антибіотиків для виробництва "Епікур" у різних регіонах України.

Ми це робимо для того, аби залишатися мобільними та швидко відповідати клієнтському запиту. Усі фабрики, де ми працюємо, трансформують виробництво під наші стандарти,
– наголосив Алекс Коваленко