Менше паперів: Мінекономіки знизило бюрократичне навантаження на бізнес

16 листопада 2021, 16:25
Читать новость на русском

Міністерство економіки затвердило порядок перенесення документації з охорони праці в електронний формат. Тепер підприємства можуть звітувати не лише у паперовому вигляді.

Відповідний наказ "Про затвердження Порядку впровадження електронного документообігу у системі управління охороною праці" зареєстровано у Мін'юсті 11 листопада 2021 року. Окрім спрощення ведення документації, цифрова трансформація дозволяє керівникам проводити онлайн-навчання та інструктажі працівникам.

До теми Папери геть: навіщо бізнесу електронний документообіг

Що зміниться

Наказом визначається єдиний порядок впровадження електронного документообігу у системі управління охороною праці. Так, його затвердження сприяє:

  • оптимізації внутрішніх та зовнішніх комунікацій;
  • економії часу та підвищенню продуктивності бізнесу;
  • безперервному процесу проведення онлайн-навчань та інструктажів в умовах пандемії;
Порада! Повним спектром переваг електронного документообігу український бізнес може скористатися завдяки Star.Docs від Київстар. Сервіс значно спростить вам роботу з внутрішніми документами, а також взаємодію з контрагентами та партнерами. Спеціалісти Київстар супроводжуватимуть вас від першого знайомства із сервісом до його повного запровадження у вашій компанії.

Уряд та Мінекономіки постійно працюють над зниженням регуляторного навантаження на бізнес. Організація роботи у системі управління охороною праці – важливий, але доволі складний процес, особливо для малого бізнесу,
– наголосив заступник міністра економіки з питань цифрового розвитку Ігор Дядюра.

Чиновник додав, що впровадження електронного документообігу у системі управління охороною праці не є обов'язковим. Кожне підприємство може обрати для себе зручний і комфортний варіант.