Підприємці, які зуміли врятувати свої бізнес-імперії від краху
Побудувати велику компанію – це лише половина успіху. Кожен день може принести нові виклики, і впоратися з ними у масштабах бізнес-імперій можуть лише ті, хто не сподівався виключно на талант та не боявся взяти у руки кермо бізнесу під час різноманітних штормів.
Адже керувати бізнес-імперіями – це завжди виклик, передає 24 Канал. Лише одна похибка здатна привести до краху, і передбачити усі проблеми завчасно виглядає справжнім мистецтвом.
Читайте також 5 оригінальних ідей для створення власної справи
За підтримки партнера Škoda розповідаємо про магнатів, яким вдалося зробити диво та врятувати бізнес-імперії тоді, коли сподівань на це вже майже не було.
Джеймс Армстронг
Робота на чолі Boeing ніколи не буде легкою прогулянкою, а для нашого героя вона не була такою й поготів. Колишній генеральний директор авіаційної компанії мусив долати багато викликів, серед яких – економічні спади, постійне коливання цін на пальне та навіть проблеми глобальної безпеки.
Рішучість Армстронга врятувала Boeing / Фото Pexels
Джеймс розумів – у складні часи врятувати може лише рішучість. Він різко скоротив витрати компанії, вдосконалив ефективність роботи та вдався до стратегічного планування маршрутів. Поки інші компанії боролися з турбулентністю ринку, Армстронг зробив Boeing світовим лідером, і цю позицію завдяки збереженню його ідей вдається зберігати й досі.
Сара Чанг
Мережа роздрібної торгівлі Forever 21 розросталася швидше, аніж того очікували засновники. Внаслідок цього масштабування приносило більше проблем, аніж прибутку, і популярність бренду почала швидко згасати.
Бренд, який врятувала трансформація / Фото The New York Times
Сара Чанг, яка на той момент була на посаді генерального директора, зрозуміла, що зростання бренду – це не лише нові магазини. Вона негайно інвестувала в електронну комерцію, провела ребрендинг та стала партнером багатьох онлайн-ринків. Завдяки її рішучості компанія, якій з дня на день пророкували крах, зуміла відродитися та досягнути колосального успіху.
Марк Томпсон
Одному з найбільш успішних фінансових менеджерів вдалося проявити свій талант у час кризи. Коли він очолював IBISWorld, то галузь сколихнули кілька потрясінь, й інвестори масово відмовлялися вкладати гроші у будь-які компанії.
Довіра – це завжди основа успіху / Фото з соцмереж
Марк зрозумів, що приховані ігри та намагання применшити масштаби катастрофи ще більше відлякують клієнтів. Він кинув всі зусилля на управління ризиками та забезпечення повної фінансової прозорості, що швидко повернуло довіру інвесторів, і як наслідок – фінансові потоки. Компанія врятувала свої позиції та зуміла зберегти інвесторів, а Марк швидко перейшов у розряд "гуру управління фінансовими ризиками".
Виклики для бізнесу, комфорт – для автомобіля
Дорога на роботу повинна також бути комфортною, аби навіть затори не змогли зіпсувати вам настрій. З новою Škoda Octavia ваш шлях до вершин буде впевненим та динамічним.
Дизайн автомобіля нового покоління завдяки більшому кузову нагадує елегантне купе, а динамічна форма та продумані деталі свідчать про еталонну якість.
Власники Škoda Octavia знають, що таке комфорт, тому жодна поїздка не перетвориться на випробування. Два 10-дюймові дисплеї, один з яких проєктує інформацію на лобове скло, мінімалістичні лінії, атмосферна підсвітка, ергономічні сидіння та безліч додаткових "плюшок" роблять салон автомобіля не просто ефективним, а й витонченим та елегантним.
Речі для будь-якої активності впродовж тижня та навіть сімейних поїздок на вікенд легко помістяться у просторий багажник місткістю до 600 літрів, при чому про жодну втрату комфорту для пасажирів не йдеться. Турбуватися про безпеку також не потрібно – 9 подушок та безліч систем допомоги водію перетворили Škoda Octavia на максимально безпечний автомобіль.
Ефективний розхід бензину, максимальний комфорт, перевірений виробник, міжнародні нагороди та найкращі умови за вигідною ціною – ось, що робить Škoda Octavia чудовим вибором для всіх, хто цінує якість, зручність та надійність.