Чому українці вибирають онлайн-покупки: дослідження Smart Shopper 2021

5 жовтня 2021, 11:30
Читать новость на русском

Джерело:

Google Україна

Google презентував результати дослідження поведінки українських покупців під час COVID-19 — Smart Shopper 2021. Таке дослідження є першим в Україні за час пандемії.

Все більше покупок онлайн 

За результатами дослідження, покупки в Інтернеті є найкращим способом купівлі для українців – 73 % опитаних на цьому наголосили. До того ж таку поведінку вони хочуть зберегти й після пандемії COVID.

Зверніть увагу Як врятувати бізнес: 4 реальні історії з хеппі-ендом


Результати дослідження Smart Shopper 2021 / Google Україна

Основні тригери покупки розрізняються за категоріями:

  • під час покупки товарів споживчої електроніки користувачі найчастіше хочуть придбати щось нове;
  • в категорії "Дім і сад" покупці загалом хочуть купити новий продукт на заміну вже наявного;
  • в групі товарів "Мода" зростає обсяг імпульсивних покупок.

Загалом щодо всіх пунктів онлайн-покупки збільшились з 31 % у 2019 році до 36% у 2021 році. Дослідження Smart Shopper 2021 свідчить, що кількість онлайн-покупок зросла у всіх вікових категоріях, особливо серед покоління Z (18–24) – до 43 %, і українців віком від 45 до 54 років — також до 43 %.


Результати дослідження Smart Shopper 2021 / Google Україна

Інтернет – найкращий спосіб пошуку інформації 

За даними дослідження, мережа Інтернет залишається не єдиним, але найкращим способом пошуку інформації про товари різних категорій. 79 % опитаних користувачів розказали, що шукали інформацію в мережі перед тим, як здійснити покупку. Зокрема, для пошуку інформації про товари споживчої електроніки використовували Інтернет 94% опитаних.


Результати дослідження Smart Shopper 2021 / Google Україна

Також цікаво, що 82 % опитаних використовували мережу для пошуку інформації перед покупкою товарів  споживчої електроніки, 77 % — товарів для дому та саду і 55 % — товарів категорії "Мода". Крім цього, зростає використання соцмереж у пошуку інформації про товари. 

Читайте У Google Pay більше не буде підтримки мобільного банкінгу


Результати дослідження Smart Shopper 2021 / Google Україна

За результатами дослідження, основними причинами, чому українці вибирають покупки в інтернеті, – це ціна і зручність. Водночас можливість побачити товар перед покупкою – важлива причина, чому 23 % опитаних вибирають покупки офлайн. 


Результати дослідження Smart Shopper 2021 / Google Україна

У 2021 році 73 % українців використовували смартфон для пошуку інформації про товари.


Результати дослідження Smart Shopper 2021 / Google Україна

Дослідження показує, що українці все більше здійснюють онлайн-покупки, а не офлайн. Брендам і роздрібним продавцям важливо зосередитися на правильній організації е-комерції та е-комунікабельності, щоб продовжувати залучати споживачів і після пандемії. Таким чином, зростає кількість інтернет-реклами, яку користувачі активно споживають. 

Smart Shopper 2021

Дослідження провели на замовлення компанії Google у червні 2021 року шляхом онлайн-опитування за допомогою програмного забезпечення Qualtrics. Вибірка – 1576 осіб.