Що таке дизайн-мислення та чому воно потрібне сучасним підприємцям
Сучасний світ бізнесу вимагає, аби підприємці постійно розвивалися та були креативними. Тож без дизайн-мислення є загроза опинитися позаду конкурентів.
Щоб досягти успіху, потрібно завжди генерувати та втілювати нові ідеї, розповідає Бізнес 24. Найбільші бонуси та визнання отримує саме той, хто прагне розвитку та готовий пропонувати нові рішення.
Цікаво Дефіцит, змагання, статус: як насправді покупці приймають рішення
Допомогти у цьому може такий потужний інструмент, як дизайн-мислення. Разом зі Škoda розповідаємо, як воно працює та чому підприємцям важливо опанувати цю навичку.
Що таке дизайн-мислення
Дизайн-мисленням називають стратегічний та цільовий підхід до інноваційного проєктування та розв'язання проблем. Він зосереджується на потребах користувачів та їхньому досвіді.
Дизайн-мислення "заглядає" у потреби користувачів / Фото Unsplash
Особливість такого підходу полягає в тому, що фокус тримається насамперед на потребах людей, а не бізнес-завданнях. Тобто підприємці можуть з'ясувати "болі" аудиторії, а вже тоді перетворювати їх на бізнес-цілі, що в багато разів підвищує ймовірність "влучити у яблучко".
Як воно працює
Загалом процес дизайн-мислення побудований на кількох основоположних принципах:
- Творчість переважає аналітику, хоча аналіз потрібен для розробки найефективнішого рішення.
- Всі інновації орієнтовані на людей, тобто важливо вміти зрозуміти почуття клієнтів, коли вони користуються товаром або послугою.
- Слід бути готовим до експериментів, виходити за межі стандартів та шаблонів.
Цей підхід до пошуку рішення може виглядати дещо екзотичним, але він вже був апробований тисячі разів і саме завдяки йому з'являються прогресивні товари та пропозиції послуг. Фокус на проблемі з погляду користувача дозволяє створити унікальний продукт та випередити ринкові тенденції.
У кожній ідеї може ховатися оригінальне рішення / Фото Unsplash
Наприклад, чипси для жінок від PepsiCo. Дизайнери з'ясували, що жінкам не подобається хрумтіти у публічних місцях, а також їх дратує шарудіння, коли доводиться брати снеки з упаковки. Тож спеціально для покупчинь компанія створила Doritos: не такі хрумкі та менш ароматні за звичайні чипси. Продукт вийшов на ринок у зменшеній упаковці, яку можна покласти в сумочку.
Тож дизайн-мислення – це потужний інструмент, який дозволяє бути попереду та виявляти неочевидні потреби людей.
Які переваги дає підприємцям дизайн-мислення
Оскільки насамперед йдеться про потреби людей, то дизайн-мислення дасть можливість збільшити кількість лояльних клієнтів. Саме цього варто очікувати, коли товари чи послуги відповідають інтересам користувачів.
Також можна випускати на ринок нові продукти з меншими бюджетами. Це пов'язано з тим, що вдалі рішення побудовані на ретельних дослідженнях та тестуванні ідей на ранніх етапах.
Дизайн-мислення дає поштовх до трансформацій на всіх рівнях / Фото Unpslash
Окрім того, дизайн-мислення трансформує культуру компанії. Працівники не боятимуться мислити креативно, висловлювати свої ідеї та брати на себе відповідальність за їх втілення. Бонусом стане ефективність командної взаємодії, адже створення нового рішення передбачає активну комунікацію фахівців усіх напрямків.
Автомобіль також надихає на ідеї
Розвиток власної справи автоматично пов'язаний із постійним рухом. Навіть при досить високому рівні автоматизації багатьох процесів чимало питань потрібно розв'язувати напряму. До того ж досить часто необхідно діяти швидко. Саме тому краще мати "помічника", який не підведе ні у звичайному житті, ні на шляху до локації, де відбуватимуться важливі переговори.
Впоратися із щоденними викликами без зайвих турбот допоможе Škoda Kodiaq. Це великий, потужний, сучасний та просторий семимісний кросовер. Потрібно їхати компанією від 5 до 7 осіб – без проблем, жоден з них не буде скаржитись на втому під час поїздки. Адже Kodiaq – найбільший позашляховик в "родині" Škoda і, звичайно, найзручніший для тривалих подорожей.
Про постійний комфорт водія та пасажирів "дбає" багате оснащення авто. Зокрема, йдеться про наступні елементи:
- безключовий доступ;
- підігрів сидінь;
- задній парктронік;
- двозонний клімат-контроль та багато іншого.
Система підключення до смартфона покаже ситуацію в автомобілі, навіть якщо власник перебуває в іншому місті. А в найбільш розкішній версії L&K кросовер має шкіряний салон, преміальну аудіосистему Canton з 10 динаміками та навігаційну систему Amundsen.
Škoda Kodiaq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda
Власник Škoda Kodiaq завжди може відчувати себе впевнено, адже в моторній гамі на вибір – бензинові чи дизельні двигуни потужністю 150 – 200 кінських сил з автоматичною коробкою передач. А повний привід гарантує безпроблемне пересування на будь-яких дорогах та поза ними.
Очевидно, що Škoda Kodiaq не просто так зберігає за собою статус флагмана бренду у сім'ї кросоверів – це вдале поєднання найкращих технологій, які доступні у європейському автопромі.