Передбачити вподобання покупців та клієнтів критично важливо для усіх підприємців, повідомляє Бізнес 24. А для цього потрібно розуміти, які стимули допомагають їм приймати рішення.

Читайте також Персональний бренд – це не соцмережі: 3 ознаки сильного лідера

Обдуманий та раціональний вибір – це зовсім не те, на що спираються сучасні споживачі. Разом зі Škoda розповідаємо про популярні тригери, які спонукають людей до здійснення покупки.

Страх дефіциту

Ми живемо у світі обмежених ресурсів, тож страх дефіциту – це механізм, який взаємодіє з нашою психікою з давніх-давен. Коли з'являється сигнал про його ймовірність, ми готові на покупки, які не входили до наших планів.


Страх дефіциту спонукає до покупок / Фото Unsplash

Про це чудово знають маркетологи, тому повідомлення на кшталт "Обмежена кількість!" чи "Поспішай, поки триває акція!" бездоганно спрацьовують майже завжди. Якщо ж говорити про онлайн-торгівлю, то аналогом може бути таймер зворотного відліку до закінчення акції або запасів товару.

Конкуренція працює завжди

Що б не стверджували самі покупці, аналітика продажів завжди свідчить про те, що людям до вподоби змагатися. Функціональна потреба оновлення телефону або речей є далеко не завжди, однак погоня за чимось кращим підштовхує людей до нових витрат.


Шопінг – різновид соціальних змагань / Фото Unsplash

Відтак, підприємцям завжди варто робити акцент на перевагах свого товару або послуги. Саме за ними полюють ваші клієнти, і розуміння цього принципу дозволить суттєво збільшити прибутки.

Гонитва за статусом

У людей завжди була потреба демонструвати своє місце в соціальній ієрархії за допомогою різноманітних атрибутів. Минули тисячі років від перших проявів цього явища, і з тих часів психологія соціуму в цьому напрямку не змінилася.


Прагнення до розкоші притаманне майже усім / Фото Unsplash

Унікальність та ексклюзивність речі або послуги – це вершина купівельної спроможності, дістатися якої хочуть усі. Як каже мільярдер Бернар Арно, який заснував групу компаній Louis Vuitton Moët Hennessy, "часи можуть змінюватися, але прагнення розкоші не зникне ніколи".

Комфортний автомобіль – це завжди правильний вибір

Вийти на новий рівень ефективності та встигати більше за день вдасться з власним автомобілем. У такому разі проблема пересування як містом, так і країною просто зникає. Це однозначна перевага для будь-якого підприємця, оскільки власна справа вимагає розв'язання багатьох питань. Часом діяти потрібно дуже швидко і від цього рішення може залежати майбутнє бізнесу.

Проте ефективне пересування не виключає потребу в комфорті. Адже автомобіль не має доставляти додаткових клопотів. На щастя, сучасний ринок сьогодні пропонує унікальні моделі з вагомими перевагами. Для прикладу, варто звернути увагу на нову Škoda Karoq, якою можна керувати навіть за допомогою смартфона.

Так, із застосунком можна стежити відразу за низкою показників, що значно спрощує життя. Зокрема, йдеться про такі опції:

  • з будь-якого куточка світу власник автомобіля Škoda Karoq може побачити, де саме розташована машина. Головне тут – мати доступ до Інтернету;
  • чи зачинені у неї двері та багажник;
  • чи не розряджений акумулятор;
  • скільки пального залишилось у баку.

Це допоможе ефективніше використовувати свій час. Наприклад, якщо закінчується пальне, власник нової Škoda Karoq може врахувати це у своєму розкладі на день та заздалегідь заїхати на заправку.

Škoda Karoq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda

Ще одна перевага – можливість розпланувати свій маршрут перед тривалою поїздкою, враховуючи такі моменти, як готелі, заправки чи просто піт-стопи для відпочинку. Цей маршрут можна завантажити через смартфон на Škoda Karoq, і вбудована навігаційна система під час поїздки поведе необхідною дорогою. Це значно спростить подорожі для водіїв та пасажирів.

Зі Škoda Karoq також буде значно легше паркуватися, адже система знає точні місця. Така функція суттєво зекономить час водієві, наприклад, перед важливою зустріччю. І навіть якщо випадково забути, де залишили свій Škoda Karoq, – це не проблема: інформація про місце розташування авто міститься на смартфоні.