Що відрізняє українських розробників від європейських: засновник Preply назвав відмінності
Український стартап Preply розробляє платформу для вивчення понад 50 іноземних мов. Компанія має офіси у багатьох країнах світу і наймає на роботу працівників різних національностей.
Засновник Preply Дмитро Волошин дав ексклюзивне інтерв'ю Бізнес 24. Підприємець, зокрема, порівняв, чим українські розробники відрізняються від європейських.
Читайте також Як спростити роботу малому бізнесу: лише практичні та дієві поради
Відмінності між українськими та європейськими розробниками
Дмитро Волошин розповів, що в українських розробників є дуже сильний теоретичний і практичний бекграунд. Проте наші земляки, на думку стартапера, зазвичай мають кілька негативних якостей:
- вони не дуже добре знають англійську мову;
- значна частина українських розробників розвивались як професіонали у компаніях зі слабкою продуктивною культурою і не мали досвіду прямої роботи з клієнтами.
Засновник Preply додає, що у Кремнієвій долині дуже багато розробників є customer obsessed, тобто фактично прагнуть зробити життя користувачів кращим. На жаль, в Україні ця культура є менш розвиненою.
Ми точно бачимо в Україні багато таланту. Але є певні фактори, такі як рівень англійської і якісь культурні особливості, які кращі за кордоном,
– зазначає Волошин.
Попри те, що компанія Preply намагається розвивати локальний ринок IT, вона також шукає таланти за кордоном. Дмитро ділиться, що це може бути дорожче, втім для них дуже важливим є питання equity diversity inclusion – включення до робочого процесу різноманітних людей.
"Ми не дуже віримо в те, що можна мати всю команду в Україні і будувати найкращий міжнародний продукт. Ми віримо, що успіх українських компаній – це також ставати міжнародними", – переконаний Дмитро Волошин.
До слова, команда Preply йде до того, щоб її працівники могли репрезентувати користувачів платформи. Тобто, якщо більшість клієнтів сервісу живуть у США та Європі, то й більшість працівників повинні бути звідти, щоб розуміти культурний контекст.