Співробітників Tesla змушують шукати в мережі негатив про Ілона Маска й компанію
Джерело:
Business InsiderСпівробітники Tesla Energy, підрозділу, який займається виробництвом сонячних батарей, отримували вказівки шукати в соціальних мережах скарги клієнтів і просити їх видаляти ці дописи. Також вони повинні були займатись пошуком негативних дописів про генерального директора Tesla Ілона Маска.
За словами колишнього співробітника, окрема команда з дев'яти осіб спеціально шукала повідомлення, спрямовані проти генерального директора Ілона Маска.
До теми Пляжні парасольки, мовні курси та зимова гума: як продавати більше в будь-який сезон
Ці свідчення колишнього працівника підтверджуються оголошенням про вакансію "фахівець з підтримки клієнтів", яке компанія Tesla Energy розмістила в січні.
Пошук негативу про Ілона Маска
Компанія шукала "фахівця з підтримки клієнтів", в завдання якого входило б розв'язання проблем, пов'язаних з "ескалацією в соціальних мережах", спрямованою проти Ілона Маска. Першим на вакансію звернув увагу журналіст Джей Боллер.
Tesla пізніше скоригувала оголошення, а потім видалила його.
Колишній менеджер Tesla Energy, який працював у компанії до минулого року повідомив дані про діяльність у її складі спеціальної команди, що займалась пошуком негативу про компанію та особисто Ілона Маска.
В основному вони просто шукали #TeslaEnergy, #Elon, просто все, що пов'язано з Tesla, енергетикою та Ілоном,
– сказав колишній співробітник Tesla.
Просити клієнтів видаляти негативні дописи
За словами колишніх співробітників Tesla, окрім розв'язання проблем клієнта, персонал був проінструктований ввічливо просити клієнтів видаляти свої скарги в соціальних мережах
Такі додаткові завдання отримували співробітники компанії, які займались скаргами, що надходили через стандартні канали обслуговування клієнтів Tesla. Проте керівництво компанії очікувало, що вони у "вільний час" будуть шукати в Інтернеті відгуки незадоволених клієнтів.
Вам буде цікаво Це до біса складна ситуація, – Ілон Маск про управління Tesla
За даними колишнього співробітника, щоденно вони розглядали в середньому 18 скарг від клієнтів зі звичайного каналу обслуговування клієнтів, тому їм доводилося викроювати час для пошуку гнівних повідомлень в соціальних мережах у перервах та в неробочий час.
Публікація в соцмережі – найшвидший спосіб отримати реакцію Tesla на скаргу
Колишній менеджер Tesla сказав, що публікація в соціальних мережах іноді була для клієнтів значно швидшим способом змусити компанію розглянути скарги, ніж отримати сервісне обслуговування через стандартні канали підтримки клієнтів.
Один з клієнтів Tesla Energy повідомив, що саме таку пораду він отримав від свого спеціального менеджера проєкту, коли у нього виникли проблеми з контрактом на сонячний дах.
Вона сказала мені зайти в інтернет і поскаржитися ... в Twitter або Facebook, тому що, за її словами, єдине, до чого прислухається ця компанія, – це настрої в соціальних мережах,
– сказав клієнт Tesla Energy.
Клієнт написав допис у Twitter, але не знає, чи вплинуло це на його скаргу, оскільки представники Tesla так і зв'язалися з ним.