Українці знову почали купувати онлайн: аналітика доставок "Нової пошти" за час війни
Джерело:
"Нова пошта"Від початку повномасштабного вторгнення Росії, українці стали менше користуватися послугами доставки поштою. Однак зараз знову почали робити онлайн-покупки.
Водночас у компанії зазначають, що з початком російського вторгнення обсяги перевезень знизилися у 20 разів. "Нова пошта" проаналізувала, як змінилася кількість доставок та що українці замовляють онлайн під час війни.
Увага Суперяхта Путіна з золотим туалетом та танцполом-басейном: оприлюднили вражаючі фото
Там зазначили, якщо на другому тижні війни в середньому перевозили 100 – 125 тисяч посилок на день, то з 21 березня зафіксували вже 350 тисяч відправок. З них 60% становлять онлайн-замовлення.
Тобто 200 тисяч товарів на день замовили українці онлайн,
– наголосили у компанії.
Однак все ще у 5 разів менше, ніж було у "довоєнний" період. Утім, зрештою, кількість онлайн-покупок продовжує зростати.
До слова. До війни компанія доставляла щодня 1 мільйон відправлень, із них 70% – онлайн-замовлення з магазинів. Але перший тиждень повномасштабної війни клієнти відправляли в середньому 50 тисяч посилок на день.Крім того, клієнти перестали забирати вже доставлені посилки.
Що найчастіше замовляють
Серед найпопулярніших категорій товарів, які замовляють українці через "Нову пошту":
- одяг;
- взуття;
- автотовари та запчастини;
- товари медичного призначення (зокрема ліки);
- продукти харчування;
- косметика;
- зоотовари.