Яка стратегія допоможе підприємцям досягнути амбітних цілей
Бізнес – це про можливості, які повинні виходити за рамки поточних очікувань. Досягнути можна будь-яких цілей, якщо обрати правильну стратегію.
Існує безліч стратегій для досягання цілей, розповідає Бізнес 24. Про них написано чимало книжок, і кожен може обрати для себе ту, яка йому до вподоби.
Читайте також Більше жодних турбот про контроль: як забезпечити корпоративну відповідальність
Однак є кілька ключових показників, які об'єднують кожен план успіху. Разом зі Škoda розповідаємо про те, на чому потрібно сконцентрувати особливу увагу.
Цілі – за межами можливостей
Великих цілей досягають великі мрійники. Масштаб повинен визначатися амбітними планами, і так – вони мають сягати за межі поточного горизонту.
Чим амбітніша ціль – ти більше зростання / Фото UnSplash
Тут спрацьовує давнє правило: половина Евересту – це краще, ніж невеличка гора. Шлях до великих та сміливих цілей дасть набагато кращі результати, аніж повільне сходження на кожну нову вершину.
Регулярна ретроспектива
Будьмо відвертими: скільки є планів та мрій, які от-от людина мала втілити, але кожного разу щось заважало? То часу бракує, то можливості немає, то недоречно якось, чи не так?
Планування та фокус – головні секрети успіху / Фото UnSplash
Щоденна рутина здатна "накривати" з головою та змушувати забувати, для чого взагалі це все затівалося. Тому варто регулярно відстежувати свій прогрес та шлях, не давати манівцям збивати себе та бути твердими у рішеннях дотримуватися початкового плану. Ця стратегія допоможе зберегти фокус, а відтак – не витрачати енергію на щось зайве.
Найменше зусиль і найкращий результат
Коли заходить мова про стратегію, дуже часто йдеться і про встановлення завдань, підзавдань, пропрацювання усього алгоритму роботи. І тут криється перешкода, яка може звести нанівець навіть найкращу стратегію.
Головний показник – результат, а не час / Фото UnSplash
Яку б деталізацію стратегії людина не обрала, завжди варто пам'ятати золоте правило:
Отримати найкращий результат найменшими зусиллями.
Жодної "халтури", просто докладати потрібно рівно стільки зусиль, скільки потребує завдання, і не ускладнювати його власними руками. Амбіції завжди крокують поруч із "довгим та складним шляхом", але не варто сприймати це аж так буквально. На шляху до мети чекатиме багато випробувань, і їх повинна визначати відповідь на виклики та дотримання плану.
Успіх потребує відповідного авто
Розвиток власної справи автоматично пов'язаний із постійним рухом. Навіть при досить високому рівні автоматизації багатьох процесів, чимало питань потрібно розв'язувати напряму. До того ж досить часто необхідно діяти швидко. Саме тому краще мати "помічника", який не підведе ні у звичайному житті, ні на шляху до локації, де проходитимуть важливі переговори.
Усе це є синонімами Škoda Kodiaq. Це великий, потужний, сучасний та просторий семимісний кросовер. Потрібно їхати компанією від 5 до 7 осіб – без проблем, жоден з них не буде скаржитись на втому під час поїздки. Адже Kodiaq – найбільший позашляховик в "родині" Škoda і, звичайно, найзручніший для тривалих подорожей.
Про постійний комфорт водія та пасажирів "дбає" багате оснащення авто. Зокрема, йдеться про наступні елементи:
- безключовий доступ;
- підігрів сидінь;
- задній парктронік;
- двозонний клімат-контроль та багато іншого.
Система підключення до смартфона покаже ситуацію в автомобілі, навіть якщо власник перебуває в іншому місті. А в найбільш розкішній версії L&K кросовер має шкіряний салон, преміальну аудіосистему Canton з 10 динаміками та навігаційну систему Amundsen.
Škoda Kodiaq – авто, створене для комфорту водія та пасажирів / Фото Škoda
Власник Škoda Kodiaq завжди може відчувати себе впевнено, адже в моторній гамі на вибір – бензинові чи дизельні двигуни потужністю 150 – 200 кінських сил з автоматичною коробкою передач. А повний привід гарантує безпроблемне пересування на будь-яких дорогах та поза ними.
Очевидно, що Škoda Kodiaq не просто так зберігає за собою статус флагманом бренду у сім'ї кросоверів – це вдале поєднання найкращих технологій, які доступні у європейському автопромі.