Як організувати промокампанію на раз-два-три: легко, швидко, влучно

8 жовтня 2021, 14:34
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Великі компанії вкладають шалені гроші в рекламу та промоакції, залучаючи найпотужніші маркетингові агентства. Середній та малий бізнес не має таких ресурсів для просування себе на ринку. Чи означає це, що без досвідчених фахівців та солідних коштів потенційний клієнт узагалі не зауважить вашої активності?

Зовсім ні! Далеко не всі ефективні методи реклами та промоції є прерогативою "акул" бізнесу. Деякі інструменти доступні й дрібнішим учасникам ринку. За їхньою допомогою цілком реально оптимізувати витрати на промокампанії й доносити інформацію до потенційних клієнтів швидко й влучно, оминаючи незацікавлену аудиторію. Про що мова? Про таргетовані розсилки SMS!

Читайте також Персоналізований маркетинг: Київстар запрошує на безкоштовний вебінар

Переваги таргетованої реклами

Розсилання інформації про товари та послуги з урахуванням портрета потенційного клієнта (його статі, віку, інтересів, уподобань тощо), тобто конкретній цільовій аудиторії, має незаперечні переваги:

  • Точність влучання в потреби потенційних клієнтів.
  • Швидкість доставки інформації тим, кого вона справді зацікавить.
  • Менша вартість порівняно з традиційними промокампаніями.

Попри популярність просування в інтернеті (через контекстну рекламу чи електронну пошту), найпростіші текстові розсилки – у форматі SMS – демонструють набагато вищу ефективність комунікації з цільовою аудиторією. Повідомлення не потрапляють непрочитаними до спаму і їх отримують користувачі як на сучасному смартфоні, так і на кнопковому мобільнику.

За регулярної комунікації таким каналом бренд стає впізнаваним, а клієнт – лояльним – виникає більша довіра.

Таргетовані розсилки допомагають швидко:

  • анонсувати новий продукт, акцію чи сезонний розпродаж;
  • залучити нових клієнтів;
  • нагадати про компанію вже наявним клієнтам.

Однак, щоб аудиторія охоче відкривала рекламні SMS, ви маєте подбати про зміст повідомлень: у них має бути актуальна та корисна для споживачів інформація.

Можливості таргетованих розсилок в Україні

За таргетованими розсилками представникам середнього та малого бізнесу можна звернутися до експертів Київстар або провести промокампанію, скориставшись можливостями сучасного інструмента для самостійних розсилок – платформою ADWISOR, яка використовує Big Data-технології та нещодавно суттєво покращила свій функціонал. З нею можна легко налаштувати відправку повідомлень на потрібну цільову аудиторію та розширити клієнтську базу.

Серед переваг ADWISOR порівняно з іншими маркетинговими інструментами відзначимо:

  • точність відбору отримувачів із застосуванням Big Data-фільтрів;
  • зручне управління налаштуваннями у зрозумілому інтерфейсі;
  • можливість самостійно встановлювати бюджет промокампанії;
  • розсилання повідомлень як кирилицею, так і латиницею;
  • отримання звітів за проведеною кампанією;
  • налаштування часу відправки повідомлень.

Цільову аудиторію ADWISOR добирає за фільтрами на основі великих даних з бази абонентів Київстар. При цьому, працюючи з Big Data-технологіями, провідний мобільний оператор України суворо дотримується Законів "Про інформацію" та "Про захист персональних даних" – не передає відомості про абонентів третім особам, а всі аналітичні моделі будує виключно на основі узагальнених неперсоніфікованих даних.

Ефективний інструмент SMS-розсилок / Фото Київстар

Як працює платформа ADWISOR від Київстар

Користувачі ADWISOR мають змогу відправляти таргетовані повідомлення каналом SMS. Функціонал платформи дозволяє вибудовувати комунікацію зі споживачем, розширювати клієнтську базу, а відповідно – збільшувати продажі. Так, спеціальні смартфільтри, яких на сьогодні вже понад 40, допомагають влучати просто "в яблучко" – інформувати лише справді зацікавлених клієнтів, економлячи час та кошти компанії.

Отримувачів розсилки ви добираєте самі, застосовуючи низку критеріїв, серед яких можуть бути:

  • соціально-демографічні (вік, стать тощо);
  • географічні (район, місто, регіон чи вся країна);
  • поведінкові (використання інтернету, певних програм, інтереси та вподобання);
  • за типом і параметрами гаджета (смартфон чи кнопковий телефон, операційна система пристрою) та інші.

Нещодавно розробники Київстар додали в ADWISOR нові фільтри, щоб ще точніше сортувати аудиторію, зокрема за її інтересами у спорті, кінематографі, комп'ютерних іграх, а також подорожах – у напрямках до моря або до Карпат.

Увесь процес розсилання повністю контролюється замовником. Лише визначаєте:

  • яка інформація буде в тексті повідомлення,
  • скільки потенційних клієнтів його отримають,
  • коли саме буде надіслано SMS-повідомлення,
  • яка сума може бути витрачена на розсилку.

Також ви маєте змогу детально аналізувати й порівнювати промокампанії, завантажувати статистику в Excel тощо. Ще одне оновлення платформи – більш зрозумілий, інтуїтивний інтерфейс, який полегшує роботу завдяки функціоналу підказок на кожному етапі.

Крім цього, в ADWISOR з'явилась можливість створювати та зберігати шаблони аудиторій. Це дозволяє ще швидше запускати промокампанію, адже завдяки шаблонам кожного разу не потрібно вводити жодних повторних налаштувань.

Працювати з промокампаніями в ADWISOR від Київстар дуже зручно, буквально на раз-два-три: це легко, швидко та влучно. Задайте параметри таргетованої SMS-розсилки – і чекайте на результат. А він не забариться!

Платформа ADWISOR від Київстар / Скриншот платформи ADWISOR

Платформа ADWISOR від Київстар / Скриншот платформи ADWISOR

Платформа ADWISOR від Київстар / Скриншот платформи ADWISOR