В Україні запустили електронний кабінет надрокористувача: чим він корисний для бізнесу
Міндовкілля запустило електронний кабінет надрокористувача. Ресурс доступний на єдиній національній платформі "ЕкоСистема".
За допомогою сервісу можна подати заяви і пакети документів для отримання чи переоформлення спеціальних дозволів на використання надр. Також ресурс дозволяє продовжити дію цих документів, внести зміни чи розширити межі користування.
Читайте також Як спілкуватися з колегами і клієнтами під час війни: 6 важливих порад
Що зміниться
Раніше оформити спеціальні дозволи на користування надрами можна було винятково в офлайн-режимі. Тепер, окрім цієї функції в онлайні, ресурс дозволяє також отримати пропозиції від Міндовкілля щодо можливостей надрокористування та погодження від органів місцевого самоврядування.
Як зазначають у міністерстві, електронний кабінет дозволить прискорити процес обробки поданих заяв та зменшити кількість повернень документів унаслідок допущених технічних помилок.
До слова, функціонал е-кабінету передбачає використання геоінформаційної системи для перевірки контурів кожної заяви, аби не допустити перетину з діючими спецдозволами, природоохоронними та водними об'єктами, а також земельним кадастром.
Водночас, функціонал кабінету наразі обмежений з міркувань національної безпеки. Доступ користувачів до усіх функцій електронного кабінету у Міндовкіллі обіцяють відкрити вже після завершення воєнного стану в Україні.
Зверніть увагу! Миттєво узгоджуйте, редагуйте та підписуйте документи онлайн у системі електронного документообігу Star.Docs від Київстар Бізнес – працюйте звідусіль, де зручно, і заощаджуйте час, ресурси та кошти, що йдуть на папір, витратні матеріали і логістику.