Zoom втрачає популярність: компанія прозвітувала про фінансові результати
Джерело:
CNBCZoom прозвітувала про фінансові результати за III квартал 2021 року. Виторг компанії склав 1,05 мільярда доларів, а чистий дохід – 340,3 мільйона. Це на 35% більше, ніж за аналогічний період 2020 року, однак Zoom все одно втрачає популярність.
Попри хороші фінансові та операційні результати, компанія показала найнижчий відсоток зростання з 2018 року. Після оприлюднення звіту Zoom, її акції на біржі впали більш ніж на 7%.
Читайте також Big Data, хмари, кібербезпека: навіщо це фінансовому сектору
Негаразди компанії
Разом з оприлюдненням фінансової звітності, Zoom також заявила, що скасовує свій план купівлі постачальника програмного забезпечення Five9 за 14,7 мільярда доларів.
У вересні Мін'юст США розпочало розслідування на предмет того, чи можуть ліцензії і документи, які Zoom отримає у межах угоди, завдати шкоди національній безпеці Сполучених Штатів. Серед претензій регулятора – зв'язок з Китаєм. За результатами розслідування, угоду могли "заморозити" на 5 років.
Натомість компанія повідомила, що створить власне програмне забезпечення для хмарного контакт-центру, яке планує запустити на початку 2022 року. Втім, такі "американські гірки" не до вподоби інвесторам. Окрім падіння вартості акцій, сервіс компанії поступово зменшує динаміку залучення нових користувачів, що свідчить про зниження його популярності.