Дамба, дизельний локомотив, АЗС та камера для фотофінішу – як працюють ці машини?

21 листопада 2013, 22:43
Читать новость на русском

Як працюють водний бар’єр Темзи, дизельний потяг, автозаправна станція та цифрова камера для фотофінішу.


Дамба на Темзі

Водний бар’єр Темзи – один із найпотужніших в світі. Звісно що, існують й інші дамби, але ця – вершина інженерної майстерності. Адже вона покликана захищати мільйони людей від розливів Темзи.

Завдання дамби – вкрай просте: не дати Лондону втонути. Що ж, поглянемо, як це працює.

Дизельний локомотив

Дизельні локомотиви – найпотужніші та найнадійніші серед потягів. Їм під силу перевозити тисячі тонн різноманітних вантажів без надзусиль – і ефективно робити це упродовж десятків років.

Максимальна швидкість такого потягу – 200 кілометрів на годину, локомотив може працювати на рейковій системі будь-якого типу.

Головне завдання дизельного локомотива – виробити достатньо енергії для того, щоб швидко та ефективно переміщувати вантажі та пасажирів на великі відстані. При цьому цей тип потягу гарантує – усі дістануться до місця призначення цілими і неушкодженими. Давайте поглянемо, як це працює.

АЗС

Щодня на заправках у всьому світі насоси викачують мільйони літрів бензину. Раніше автомобілі заправляли робітники, але з допомогою цих автоматів зараз ми можемо робити це власноруч.

І в цьому нам допомагає бармен-робот – дозатор бензину. Він вимірює, змішує, наливає, підраховує та виписує нам рахунок. При цьому машина гарантує, що ви зможете заправити своє авто без жодного ризику для життя. Давайте поглянемо, як вона працює.

Фотофініш

Цифрова камера для фотофінішу – неодмінний атрибут будь-яких перегонів. Наприклад, на іподромі. За долю секунди вона може збільшити ваші статки у кілька разів або ж пустити вас з торбами по світу. А все – завдяки своїй здатності безпристрасно фіксувати результати. Далі - як вона працює.