Coca-Cola потерпає від масового тролінгу інтернет-користувачів

22 січня 2016, 14:10
Читать новость на русском

Компанія Coca-Cola запустила у соцмережах акцію "Перетвори свої почуття в GIF". Юзери акцію висвітлили по-своєму.

Інтернет-користувачам запропонували на спеціальному сайті tastethefeeling.coca-cola підібрати написи до заздалегідь підібраних "гіфок".

Оскільки компанія попередньої модерації не ввела, акція швидко перетворилася на привід для тролінгу в інтернеті. Дотепні користувачі згадали про повістки в ЗСУ, падіння рубля, терористів на Донбасі, розвиток малого бізнесу у Росії та багато іншого.

Нагадаємо, в інтернеті розгорівся скандал — українці закликали бойкотувати товари компанії Coca-Cola через зображення карти Росії з анексованим Кримом.