Facebook, YouTube і Twitter - найдорожчі соціальні мережі у світі

8 березня 2012, 13:14
Читать новость на русском

У рейтингу, яке склало агентство BV4 спільно з Університетом прикладних наук у галузі ділового адміністрування Цюриха, лідирує бренд Facebook, вартість якого оцінюється в понад $29 млрд, за ним розташувалися YouTube ($ 18 млрд) і Twitter ($ 13,3 млрд).

Цікаво, що Google+, яку готували в лідери, зайняла лише 23 місце. Загальна вартість 30 найдорожчих брендів соціальних мереж сягає $125 млрд. Найбільше в рейтингу представників Сполучених Штатів Америки - 16 соцмереж і Китаю - 8 соцмереж, найдорожчою серед яких є Qzone. Популярні на пост-радянському просторі російські ВКонтакте і Одноклассники посіли 11-ту і 15-ту сходинки відповідно.