Курченко купив UMH, бо цікавиться новими видами бізнесу
Джерело:
Український тижденьВласник групи Східноєвропейської паливно-енергетичної компанії (СЄПЕК) Сергій Курченко пояснив, що купив 98% акцій медіахолдингу UMH, бо його цікавлять нові напрямки бізнесу. Нагадаємо, сьогодні стало відомо про зміну власників у цьому медіахолдингу.
Бізнесмен каже, що в UMH "хороший рівень EBITDA і окупності, він другий за оборотами в Україні". Тож це хороша інвестиція.
Крім того, власник СЄПЕК очікує вибуху ринку інтернет-медій, що теж в перспективі може приносити прибуток.
Курченко пообіцяв, що не буде жодної зміни редакційної політики в редакціях, які входять в холдинг (а серед іншого це "Кореспондент", "Теленеделя", "Аргументи і факти в Україні", "Наше радіо" та інші).
Чи не найвідомішим проектом UMH є журнал Forbes та сайт forbes.ua.
До речі, Курченко разом з групою компаній "ГазУкраїна" надсилав на адресу редакції листи з судовими погрозами. Він був незадоволений матеріалами, опублікованими у виданні.
Однак зараз бізнесмен переконує,що "судові позови - це нормальна практика у всьому світі". А до "ГазУкраїна" він вже не має ніякого відношення.