Made in Ukraine: українські бренди впевнено витісняють імпортний одяг
Українські бренди стали краще продаватися. Попит підігріває мода на національне та ціна – вдвічі дешевша за імпортну продукцію.
Петро Скирчук відкрив своє підприємство три роки тому. Тоді продажі були досить кволими. Нині попит на етностиль суттєво зріс. Замовляють українські сорочки навіть і з-за кордону.
У докризові часи вартість українських суконь, становив в середньому 800 гривень. Одяг демократичних західних брендів майже стільки ж. Але зараз ситуація змінилася кардинально – через девальвацію грошей вартість сукні іноземного виробництва зросла до 2 тисяч гривень, у той час як українські бренди намагаються утримувати ціни на колишньому рівні або, в крайньому випадку, не піднімати їх вище 1 000 гривень.
Читайте також: 24 українських дизайнери, одяг яких носять за кордоном
За даними асоціації рітейлерів, обсяг імпорту промислових товарів з початку року скоротився майже в двічі. Через девальвацію гривні. Натомість українські виробники зараз у фаворі.
Прихильність покупців вони завойовують на різноманітних ярмарках. Щоправда, для остаточної перемоги нашим виробникам потрібна власна якісна сировина та українське обладнання.