Мобільний оператор "Київстар" оштрафовано на понад 21 мільйон гривень

15 грудня 2017, 16:48
Читать новость на русском

Мобільний оператор "Київстар" змушений буде заплатити штраф у розмірі понад 21 мільйон гривень оскільки він поширював інформацію про тарифи, яка вводить абонента в оману. Таким чином, АМКУ побачив у його діях недобросовісну конкуренцію.

Про це повідомив голова Антимонопольного комітету Юрій Терентьєв на своїй сторінці у Facebook.

Читайте також: Мобільний оператор "Київстар" оприлюднив нові тарифи

За його словами, сума штрафу становить понад 21 мільйон гривень, а наклали його за "посекундну тарифікацію", яку встановив "Київстар".

"14 грудня Комітет ухвалив рішення у справі проти відповідача ПрАТ "Київстар" про недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації щодо умов тарифікаціі, що вводить в оману (порушення статті 15-1 ЗУ "Про захист від недобросовісної конкуренції"). Оператор у своїй комунікації щодо умов тарифікації використовував три типи тверджень у двох з яких зазначалось, що тарифікація – "посекундна". За фактом це твердження є неправдивим, оскільки вартість повної хвилини розмови списувалась в першу секунду розмови", – пояснив він.

Водночас Терентьєв уточнив, що повна сума штрафу, яку АМКУ наклав на "Київстар" становить 21 307 597 гривень.

Крім того, чиновник нагадав, що 18 вересня 2017 року рішення з аналогічної проблематики було ухвалено щодо ТОВ "Лайфсел" тоді на оператора мобільного зв’язку було накладено штраф у розмірі 19 466 840 гривень.

"Київстар" – більший оператор, аніж "Лайфсел", але проблемна комунікація використовувались лише за частиною тарифних планів, – констатував очільник АМКУ.