Українські товари мають шанс вийти на ринки Азії та Африки, — економіст
Українські виробники товарів мають шанс просувати свою продукцію не лише в Європу, але й в країни Азії, Близького Сходу, Африки і Латинської Америки. Але за певних умов.
За яких саме розповів економіст Борис Кушнірук у коментарі Gazeta.ua.
Просувати продукцію стане цілком можливим на ринки Азії, Близького Сходу, Африки і Латинської Америки, якщо вона відповідатиме стандартам Євросоюзу. Значною мірою це залежатиме від самих товаровиробників, наскільки вони будуть готові витрачати кошти на модернізацію виробництва і підвищення якості продукції,
— сказав спеціаліст.
Він зауважив, що держава мало робить для сприяння експорту.
"Насамперед це пов'язано з внутрішньоекономічною ситуацією. Чим менше регулювання бізнесу, чим сприятливіша податкова система, чим доступніші кредити, тим легше буде товаровиробникам пройти процес переходу на євростандарти", — пояснив економіст.
Нагадаємо, з 1 січня 2016 року почала діяти Угода про зону вільної торгівлі України з Євросоюзом.