УЗ не можна "відпускати" ціни на піввагони, – нардеп

8 листопада 2017, 15:55
Читать новость на русском

Вільне ціноутворення виглядає як приховане підвищення тарифів, впевнений депутат від Радикальної партії.

"Укрзалізниця" (УЗ) планує запропонувати вільні ціни на піввагони. До сих пір ціна на піввагони встановлювалися окремим документом. В УЗ кажуть, що новий принцип буде запобігати корупції. Бізнес з позицією УЗ не згоден і запевняє, що такий крок, навпаки, збільшує корупційні ризики. Ситуацію в студії "Сегодня" прокоментував нардеп від "Радикальної партії", голава комітету ВР з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк, пише видання "Сегодня".

За його словами, "відпускати" ціни на сьогоднішній день недоцільно.

"Зараз це виглядає як приховане підвищення тарифів, найпростіше що потрібно зробити – це відпустити ціни і на жаль влада це зробила в дуже багатьох напрямках. Сьогодні потрібно не відпускати ціни, сьогодні потрібно дуже розумне державне регулювання в інтересах промисловості", – упевнений Галасюк.

Депутат підкреслив, що промисловість працює на економіку, а економіка працює на громадян.

"Тому необхідно зберегти державну координацію ціноутворення на вагони. А щоб вирішити проблему з їх нестачею, потрібно замовляти, потрібно їх будувати", – заявив Галасюк.

До речі, як повідомляв раніше начальник департаменту вагонного господарства УЗ Олег Мотін, "Укзалізниця" в 2017 році так і не закупила жодного нового піввагона.

Галасюк пропонує виручити гроші на замовлення піввагонів за рахунок корпоратизації УЗ.

"І до речі, наша команда пропонує де взяти гроші – за рахунок корпоратизації УЗ, за рахунок економії підвищення операційного управління, за рахунок випуску цільових облігацій, які під гарантії Мінфіну будуть купувати українські банки, і кошти будуть не в тумбочку йти, а працювати на економіку. Залізниця повинна обслуговувати промисловість", – упевнений Галасюк.

Як відомо, раніше представники гірничо-металургійного комплексу України неодноразово наголошували на тому, що забезпечення їх перевезень здійснюється "Укрзалізницею" за "залишковим принципом". За словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, новому керівництву УЗ поставлена задача розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі.