УЗ не можна "відпускати" ціни на піввагони, – нардеп
Вільне ціноутворення виглядає як приховане підвищення тарифів, впевнений депутат від Радикальної партії.
"Укрзалізниця" (УЗ) планує запропонувати вільні ціни на піввагони. До сих пір ціна на піввагони встановлювалися окремим документом. В УЗ кажуть, що новий принцип буде запобігати корупції. Бізнес з позицією УЗ не згоден і запевняє, що такий крок, навпаки, збільшує корупційні ризики. Ситуацію в студії "Сегодня" прокоментував нардеп від "Радикальної партії", голава комітету ВР з питань промислової політики і підприємництва Віктор Галасюк, пише видання "Сегодня".
За його словами, "відпускати" ціни на сьогоднішній день недоцільно.
"Зараз це виглядає як приховане підвищення тарифів, найпростіше що потрібно зробити – це відпустити ціни і на жаль влада це зробила в дуже багатьох напрямках. Сьогодні потрібно не відпускати ціни, сьогодні потрібно дуже розумне державне регулювання в інтересах промисловості", – упевнений Галасюк.
Депутат підкреслив, що промисловість працює на економіку, а економіка працює на громадян.
"Тому необхідно зберегти державну координацію ціноутворення на вагони. А щоб вирішити проблему з їх нестачею, потрібно замовляти, потрібно їх будувати", – заявив Галасюк.
До речі, як повідомляв раніше начальник департаменту вагонного господарства УЗ Олег Мотін, "Укзалізниця" в 2017 році так і не закупила жодного нового піввагона.
Галасюк пропонує виручити гроші на замовлення піввагонів за рахунок корпоратизації УЗ.
"І до речі, наша команда пропонує де взяти гроші – за рахунок корпоратизації УЗ, за рахунок економії підвищення операційного управління, за рахунок випуску цільових облігацій, які під гарантії Мінфіну будуть купувати українські банки, і кошти будуть не в тумбочку йти, а працювати на економіку. Залізниця повинна обслуговувати промисловість", – упевнений Галасюк.
Як відомо, раніше представники гірничо-металургійного комплексу України неодноразово наголошували на тому, що забезпечення їх перевезень здійснюється "Укрзалізницею" за "залишковим принципом". За словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, новому керівництву УЗ поставлена задача розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі.