Як у Києві борються з незаконною рекламою

8 вересня 2015, 18:08
Читать новость на русском

У Києві зайнялися тіньовим ринком зовнішньої реклами. За останні півроку КП "Київреклама" демонтувало понад півтори тисячі нелегальних носіїв.

Загалом за цей рік столичний простір очистили від 15 тисяч квадратних метрів незаконно розміщеної реклами.

Незаконнослухняному якомусь підприємцю достатньо просто встановити щит. Як він уже далі вирішує питання я не знаю, можливо він з кимось домовляється, можливо він терпить і чекає, що до нього не дійдуть руки і він кілька місяців простоїть, поки його не побачить спеціаліст з моніторингу, наприклад. Є такі порушники, звичайно,
— зазначає директор підприємства.

За підрахунками контролерів, нині 15 відсотків рекламного ринку Києва у тіні. Податки не сплачують з понад 7 тисяч носіїв.

Найбільшим порушенням залишається недотримання зонного принципу розміщення зовнішньої реклами. Приміром у нульовій історичній зоні не може бути жодного білборда, сіті-лайта або вивіски. Натомість серце столиці рясніє від закликів та пропозицій.

Центр міста — не місце для реклами. Це місце повинно бути для комфортного відпочинку киян. І реклама, вона відволікає, засмічує, займає місце тощо. Тобто місця відпочинку киян будуть звільнені від реклами повністю,
— пояснює депутат Київради.

Через величезну кількість та хаотичне скупчення рекламних конструкцій обличчя міста дедалі більше спотворюється. Аби повернути місту привабливість, потрібно прибрати половину реклами та заборонити її розміщення в історичних місцях столиці.