Загалом за цей рік столичний простір очистили від 15 тисяч квадратних метрів незаконно розміщеної реклами.

Незаконнослухняному якомусь підприємцю достатньо просто встановити щит. Як він уже далі вирішує питання я не знаю, можливо він з кимось домовляється, можливо він терпить і чекає, що до нього не дійдуть руки і він кілька місяців простоїть, поки його не побачить спеціаліст з моніторингу, наприклад. Є такі порушники, звичайно,
— зазначає директор підприємства.

За підрахунками контролерів, нині 15 відсотків рекламного ринку Києва у тіні. Податки не сплачують з понад 7 тисяч носіїв.

Найбільшим порушенням залишається недотримання зонного принципу розміщення зовнішньої реклами. Приміром у нульовій історичній зоні не може бути жодного білборда, сіті-лайта або вивіски. Натомість серце столиці рясніє від закликів та пропозицій.

Центр міста — не місце для реклами. Це місце повинно бути для комфортного відпочинку киян. І реклама, вона відволікає, засмічує, займає місце тощо. Тобто місця відпочинку киян будуть звільнені від реклами повністю,
— пояснює депутат Київради.

Через величезну кількість та хаотичне скупчення рекламних конструкцій обличчя міста дедалі більше спотворюється. Аби повернути місту привабливість, потрібно прибрати половину реклами та заборонити її розміщення в історичних місцях столиці.