Всі учителі є творчими людьми, однак недооцінюють себе, – вчитель математики зі Львова
Джерело:
"Освіторія"Євген Пенцак є професійним фінансистом і економістом. Донедавна протягом семи років чоловік викладав математику у Львівському фізико-математичному ліцеї.
Однак зарплати вчителя на утримання сім'ї Євгену не вистачало, тому він у вільний від роботи час займався монтуванням підвісних стель. Зараз чоловік живе за правилом золотого трикутника, завдяки якому став фінансово незалежним.
До теми Колообіг грошей: що таке фінансова незалежність та як її досягнути
Що відомо про колишнього вчителя математики
Сьогодні Євген Пенцак є керівником магістерської програми з бізнес-аналітики та фінансів Києво-Могилянської бізнес-школи, а також відомим експертом з фінансів.
У минулому чоловік став співорганізатором відомого учнівського математичного конкурсу "Кенгуру" та співзасновником інтелектуальної гри Thinkers, яку зараз перекладено англійською та польською мовами, і яка сьогодні виходить на міжнародні ринки.
Завдяки Міжнародному фонду "Відродження" вчитель зміг вступити до Лозаннського університету у Швейцарії, де познайомився з багатьма фінансистами та економістами, зокрема із Жаном Тіролем, який згодом став Нобелівським лауреатом.
Безліч тамтешніх фахівців мали не один, а кілька напрямків діяльності, які складалися у так званий "золотий трикутник".
Цікаво З Івана в пана: як американський іммігрант заробив свій перший мільйон у 28 років
В чому полягає суть золотого трикутника
У розпорядженні кожної людини є час, і кожен повинен вміти ефективно управляти цим ресурсом. На думку Євгена, вчителям не варто обирати максимальну кількість годин у школах, адже ця робота є малооплачуваною.
Натомість треба займатися репетиторством, надавати консультативні послуги або зайнятися власним бізнесом. Будь-яке заняття має бути максимально ефективним з огляду економічної теорії, тобто треба витрачати якнайменше часу заради якнайбільшого прибутку.
Цікаво Усе до копійки: 3 мобільних додатки, які допоможуть контролювати витрати
Золотий трикутник має підбиратися індивідуально, однак повинен відповідати всім 5 стратегіям життя:
- Живучості. Людина вчиться витримувати всі виклики життя і рухається далі.
- Рухомості. Людина намагається крутити педалі з усіх сил, щоб не впасти, бути максимально стійкою та ефективною.
- Робастності. Іншими словами – стратегія гіперстійкості, коли людина навчилася бороти бар'єри, які створюють обставини.
- Гнучкості. Здатність адаптовуватися до невідворотних глобальних змін.
- Антикрихкості. Коли людина вміє застрахувати себе від провалу іншими, максимально невразливими галузями роботи та життя.
Щоб бути стійкішим, гнучкішим та невразливим, кожному й потрібен "золотий трикутник", адже що б не трапилось з одним видом діяльності, подушку безпеки надасть другий чи третій.