Тімберлейк, Сміт та Лето: мільйонні інвестиції зірок у молодіжну банківську платформу

6 травня 2021, 16:46
Читать новость на русском

Джерело:

Silicon Valley Daily

Американська банківська платформа Step отримала понад 175 мільйонів доларів інвестицій. Серед вкладників є як великі корпорації, так і окремі зірки Голлівуду.

Інвесторами Step зокрема стали Вілл Сміт, Джаред Лето, Джастін Тімберлейк та ді-джей дует The Chainsmokers. Через зірковість вкладників платформа набрала популярності та вже отримала понад 1 мільйон нових користувачів наприкінці 2020 року.

Цікаво 35 тисяч доларів на освіту: американські знаменитості навчають школярів фінансової грамоти

Що відомо про платформу Step

Step – це банківський сервіс, орієнтований на сім'ї та молодь. Платформа дає можливість користувачам відкрити безкоштовний банківський рахунок, без комісій пересилати гроші одне одному, а також навчає своїх клієнтів фінансової грамоти.

Окрім цього, Step є єдиною банківською платформою у США, яка дозволяє реєструватися неповнолітнім та не бере жодних комісій за свої послуги. Відтак, ще до 18 років користувачі можуть почати свою банківську історію та покращити свій кредитний рейтинг.

До теми Як безкоштовно дізнатися власний кредитний рейтинг: додаток для смартфону

Чому зірки інвестують в платформу

Відомий американський музикант та актор Джаред Лето розповідає, що надто довго розмови про гроші були негласним табу. Він захотів взяти участь у розвитку рівня фінансової грамотності молоді, і тому вирішив стати інвестором Step.

Я радий бачити, що платформа Step висвітлює кризу фінансової грамотності та намагається розв'язати проблему. Вони застосовують метод гри, що є близьким для підлітків у звичному для них діджитал-середовищі,
– додає Джаред Лето.

Джаред Лето є одним з інвесторів Step | Фото Getty

До слова, нещодавнє опитування підлітків від Step показало, що молодь мало довіряє традиційним фінансовим установам. В пріоритеті для них є такі показники:

  • відкритість та привітність співробітників фінансових установ – 34%;
  • орієнтованість на молоде покоління з невеликими доходами – 26%;
  • відсутність або мінімальні комісії за банківські послуги – 24%.