28 жовтня,
20:43
"Отута кричати, отута ганяти": тренд про те, якби рекламу знімали для дітей, розірвав мережу
Основні тези
- Новий тренд у мережі показує, як виглядала б реклама, якби її робили для дітей.
- Українські бренди та бізнеси публікують відео, де саркастично пояснюють, що можуть робити діти.
Мережу підкорив новий тренд. У ньому люди показують, який вигляд мала б реклама, якби її робили для дітей.
Допомогти розібратися у новому тренді вам допоможуть журналісти Розваги 24.
Дивіться також Хто такий Домінго: тікток заполонив новий кумедний тренд
У чому суть тренду
На відео, які у мережі публікують українські бренди та бізнеси, зображена реклама для дітей. На оприлюднених кадрах люд у саркастичній манері "пояснюють", як і що можна робити дітям. До прикладу, "отут кричати", а "отут верещати".
Що робити на Укрпошті: дивіться відео
Що робити у школі: дивіться відео
Що робити у закладі: дивіться відео
Що робити у магазині: дивіться відео
Що робити у театрі: дивіться відео