Конвеєр став бар’єром для творчих експериментів
Коли у 1908 році Генрі Форд запустив перший конвеєр, людство ще не розуміло до кінця з чим має справу.
Якби не конвеєр, розвиток усієї промислової революції був би під великим питанням.
Конвеєр перетворив автомобіль з елементу розкоші на засіб пересування, доступний кожному. Виробництво здешевшало - впала і ціна на авто.
Колись багатогоннина висококваліфікована праця людини з появою конвеєра стала рутинною, монотонною і фантастично продуктивною.
За цю безперервність часом доводилося багато чим жертвувати. До прикладу перші автомобілі, що зійшли з лінії виробництва, були чорними. А все тому, що саме чорна фарба швидко сохла і не гальмувала виробництво.
Крім обмеженої палітри варто згадати і сувору стандартизацію усіх деталей автомобіля. Вона фактично стала бар’єром для творчих експериментів. Фантазію дизайнерів скували в жорсткі рамки... Та попри усі недоліки основа конвеєра залишається незмінною і до сьогодні.
Щоправда місця робітників все частіше займають роботи. Свої функції вони виконують бездоганно, та й платити їм не доводиться.
Ті ж працівники, які залишаються на лінії, отримують пристойні гроші. Адже як правило, компанії, що застосовують конвеєрне виробництво мають надприбутки.
Критики конвеєрів запевняють - таке виробництво надзвичайно нудне. А працівники, хоч і відпочивають фізично, постійно емоційно напружені.
Як би там не було, а найближчим часом конвеєр ніхто не відмінить. Адже конвеєрне виробництво - надзвичайно вигідне для власників підприємств.