Активісти створили альтернативне промо Євробачення з душею і болем України

29 квітня 2017, 13:50
Читать новость на русском

Група ентузіастів, яку здебільшого складають професійні телевізійники, вирішила продемонструвати справжню Україну та таким чином відповісти на офіційний  проморолик Києва до Євробачення з мером Віталієм Кличком у головній ролі.

Відповідне відео активісти оприлюднили на сторінці проекту Meet The Real Ukraine у Facebook.

Не існує ідеального світу. Світу, де всі є щасливими та усміхненими, не існує. Немає світу, де всі здорові. Де не лишають дітей. Де немає війни та брехні. Немає світу без зради, болю та страху. Також як і немає світу без краси, любові, щастя та правди. Немає світу без співчуття, милосердя, піклування. Немає світу без надії, без пристрасті, без душі. Світ, в якому є лише щось одне – нереальний та неповний. В ньому відсутня гармонія. Все, що однобічно – без гармонії. Все, що однобічно – неправда,
– йдеться в описі до ролика.

Читайте також: Київ чекає на Євробачення: з'явилося презентаційне відео столиці

Зауважимо, що автором ідеї виступила режисер і креативний продюсер Наталія Пятигіна.

"Я розмістила у себе в Facebook допис з критикою команди мера. А потім думаю, критикуєш – пропонуй. Я створила групу у Facebook і написала багатьом своїм колегам і друзям, а слабо зробити нам щось для країни? Якщо ми такі всі профі зібралися. За три тижні у мене не було жодної відмови", – розповіла мисткиня.

Як пише БЖ, жінці вдалося зібрати команду з 20 колег-телевізійників, які є режисерами, редакторами, операторами з різних телеканалів і продакшн-студій.

Зазначається, що всі працювали на волонтерських засадах. Знімальне устаткування також позичали у колег, відтак бюджет проекту склав 0 гривень.

Читайте також: Фан-зону Євробачення, окрім Києва, створять в ще одному великому українському місті

До слова, повний склад волонтерської знімальної групи можна подивитися на Facebook-сторінці проекту.

Також ентузіасти анонсували ще одне подібне відео, щоправда тут вже буде "менше філософії та більше колориту".

Нагадаємо, напередодні вийшов ще один проморолик України до Євробачення-2017, характерною ознакою якого став український Крим.

24 Канал – національний медіапартнер Євробачення-2017