Чи змогли українці заробити на Євробаченні
Євробачення – це туристи. А туристи – непоганий заробіток. Від пісенного конкурсу українські підприємці планували отримати непоганий прибуток. Ціни на свої послуги підвищили. Та чи забезпечили цим собі додатковий дохід?
Вушанка з кокардою, різнокольорові матрьошки, магніти – традиційний асортимент на Андріївському узвозі, який туристів з Європи не привабив. Торговці впевнені, що покупців розігнав холод. Та трагедії з цього не роблять. Кажуть, за сувенірами туристи, зазвичай, приходять перед від'їздом. А Євробачення ще не закінчилось.
Ті ж, хто продають українські вишиванки, на виторг не сподіваються. Мовляв, їх купують старші люди, а на пісенний конкурс приїхала молодь.
Читайте також: Євробачення туристичне: скільки іноземців приїхало у Київ заради пісенного конкурсу
Немає заробітків і на ринку оренди житла. Під Євробачення підприємці підняли ціни в чотири рази. Коли почали приїздити перші туристи, квартиру на Печерську пропонували за чотири тисячі гривень за добу. Сьогодні вона коштує тисячу. За словами фахівця ринку Дмитра Малахова, орендатори накрутили вартість, бо керувались досвідом Євро-2012, бо тоді заробили на багатих вболівальниках.
Зросла вартість і в хостелах. Щоправда ліжко за 10 євро туристів привабило більше, аніж апартаменти в елітному районі столиці.
Читайте також: Історія участі України на Євробаченні
А от хто не скаржиться, то це ресторани, хоч ціни тут і підвищили. Та на українські смаколики туристи грошей не пошкодували. Першим в рейтингу страв серед туристів – "Київський торт". Друга сходинка за котлетами по-київськи. А вже третє – український борщ та сало. Ну і звісно горілка.
24 Канал – національний медіапартнер Євробачення-2017