На еротичну рекламу "Київської перепічки" чекає перевірка

30 жовтня 2017, 16:52
Читать новость на русском

Уповноважений Верховної Ради з прав людини Валерія Лутковська назвала сексистською і дискримінаційною рекламу в Facebook виробника пиріжків з сосискою "Київська перепічка" із зображенням оголених жінок.

Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.

Нагадаємо, нещодавно в соціальних мережах з’явився акаунт нібито "Київської перепічки" з еротичною рекламою її продукції. Проте в самій "Київській перепічці" відхрестилися від своєї причетності до акаунту.

"За результатами моніторингу 26 жовтня 2017 року соціальної мережі Facebook виявлена реклама "Київської перепічки" з зображеннями оголених частин жіночого тіла і сексистськими написами", – мовиться у повідомленні прес-служби Лутковської.

Вона звернулася до Держслужби з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів з проханням перевірити рекламу "Київської перепічки" щодо відповідності її закону "Про рекламу".

Читайте також: Викладачів НПУ Драгоманова покарали за примус студентів до відвідування молебню

Зазначається, що згідно з законом "Про рекламу", реклама не повинна містити інформацію або зображення, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності. Окрім того, забороняється розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, в тому числі за ознакою статі.

Також повідомляється, що реклама може вважатися дискримінаційною і порушувати сумлінну маркетингову практику, якщо вона зображує жінку в якості прикраси, включаючи натяки на сексуальність людей, які нічим не пов'язані з рекламованим продуктом, і не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.