Паркування в Києві: що варто очікувати водіям

20 травня 2016, 20:06
Читать новость на русском

Паркування як у Європі хочуть зробити для киян та гостей столиці у КМДА. Вже запланували кардинально збільшити кількість парковок, зокрема і в центрі міста. Облаштувати велохаби, щоб люди почали відмовлятися від автівок та розробити нову систему оплати за паркомісце. Та на шляху до здійснення цих планів є ряд перешкод.

З часу зміни керівництва КП "Київтранспарксервіс" минуло 100 днів — час хизуватися результатами роботи, зокрема звітувати, як мерія бореться з неправильним паркуванням. За цей час встигли звільнити чимало нечесних на руку паркувальників і почали налагоджувати безготівковий розрахунок за паркомісце. Та найбільше ноу-хау — напівсфери. Їх водії ненавидять, оскільки вони не дозволяють припаркувати автівку на тротуарі. У центрі столиці їх не злічити, але "Київтранспарксервіс" хоче збільшити їхню кількість щонайменше до 5 тисяч.

На питання водіїв де можна паркуватися, ми створили короткий список адрес в центральній частині Києва, на якому зафіксовано понад дві тисячі машиномісць, де водій в легальний спосіб може припаркуватися,
— розповів директор КП "Київтранспарксервіс" Артем Шамрай.

Пропонують паркуватися на стоянках, які є і у центрі столиці. Залишити автівку тут можна за 10 гривень на годину. Одначе не всі вони заповнені і на половину.

Про небажання водіїв платити за паркування в "Київтранспарксервіс" знають. Тому створили мотиваційний ролик, щоб заохотити водіїв залишати машини саме на платних стоянках. А надалі обіцяють нові парковки. Уже запланували за рік облаштувати 120 тисяч паркомісць по всьому Києву. Але грошей на реалізацію всіх планів просто немає, тим паче коли сам директор зізнається, що "Київтранспарксервіс" у глибокій корупційній кризі.

"Підприємство знаходиться в критичному стані. Рівні корупції й внутрішні саботажу новим реформам та змінам наближається до 100 відсотків", — зазначив Артем Шамрай.

Громадські організації, які стежать за дотриманням порядку на паркувальних майданчиках Києва, не вірять мерії, особливо коли йдеться про захмарну кількість обіцяних паркомісць у столиці.

"Для того, що б зрозуміти коректність роботи "Київтранспарксервіс", потрібно провести глибокий аудит. Термін його проведення — від одного до трьох місяців. На картах потрібно відзначити всі проблемні місця і потім робити певні заяви. А так виходить, що ми робимо заяви, а потім починаємо тільки під ці заяви щось підлаштовувати», — зазначив представник ГО "Інститут розвитку громадського суспільства" Олег Пуляєв.

Як паркуватись у Києві не підтримуючи корупцію

Одним з напрямків роботи групи Реанімаційний пакет реформ Київ - РПР Київ є реформа паркувальної галузі. Кожен киянин, який має авто, відповідає за впровадження цієї реформи у життя! Для цього треба дві прості речі: - паркувати авто у спеціально відведених місцях; - вимагати від паркувальника талон і касовий чек! Готівкова оплата без чека – це пряма підтримка корупційних схем!

Опубліковано Реанімаційний пакет реформ 20 травня 2016 р.

"Київтранспарксервіс" сподівається на швидкий вихід з кризи переважно завдяки платним парковкам та штрафам за евакуйовані машини. Запевняють, що вже є позитивні зрушення.

Нагадаємо, мер Києва Віталій Кличко нещодавно заявив, що столична влада разом із фахівцями вивчає всі оптимальні можливості для наведення ладу з паркуванням у Києві.