Подільський міст: що відомо про таємничого підрядника прибуткового довгобуду
Щодня мешканець Лівобережної Троєщини, аби дістатися на роботу на Правому березі та повернутися додому, витрачає годину часу у "тягнучках". Тому що п'ять старих київських мостів уже давно не витримують автомобільний потік. Подільський мостовий перехід повинен розвантажити решту мостів у столиці.
7,5 кілометрів мостів та естакад – вони мають з'єднати правобережний Поділ через Труханів острів та Русанівські сади із Воскресенкою та Троєщиною. Шість автомобільних смуг та нова лінія метро – вони полегшать сполучення між Лівим та Правим берегами. Колись.
Читайте також: Як одіозні депутати "Блоку Петра Порошенка" наживаються на "Укрзалізниці"
Нині ж Подільський мостовий перехід – найскладніший та найочікуваніший довгобуд Києва. Його почали зводити ще у 1993 році. Потім будівництво заморозили, потім розморозили, потім впав кран "Захарій". Зрештою, будівельник, набравши кредитів, так і не завершив роботу.
У 2016 році столична влада знову взялася за Подільський міст. Наполеонівський план – добудувати все за 5 років і 6 мільярдів гривень. Київ оголосив тендер, аби визначити генерального підрядника. І ось тут все пішло не надто прозоро.
Кому довірили мільярди на будування Подільського мосту – дивіться у розслідуванні.